Instalacja biblioteki curl na serwerze

Zgłaszanie problemów dotyczących hostingu CBA.PL (www, ftp, poczta, panel itp.).
lsz
Posty: 103
Rejestracja: 24 gru 2007, 18:00:02
Strona na CBA.pl: www.mojedanie.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1152x864

Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: lsz »

Witam!

Chciałbym poprosić admina CBA, o instalację biblioteki curl na serwerze CBA.PL. Czy jest to możliwe?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 lis 2008, 18:48:08 przez lsz, łącznie zmieniany 1 raz.
Webdesigner
Posty: 1803
Rejestracja: 26 mar 2008, 15:55:03
Lokalizacja: /dev/null/
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1440x900

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: Webdesigner »

Nie.
Obrazek
lsz
Posty: 103
Rejestracja: 24 gru 2007, 18:00:02
Strona na CBA.pl: www.mojedanie.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1152x864

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: lsz »

Jest mi ona potrzebna do pewnego komponentu w Joomli.
Wejdź na nowy portal o gotowaniu! Nie musisz być ekspertem ;)
Zarejestruj się, zajmie Ci to chwilę, a będziesz miał dostęp do całego portalu i specjalnych udogodnień!

Kliknij:http://mojedanie.cba.pl


>>Zarejestruj się w LinkMe. Darmowe pozycjonowanie!
lsz
Posty: 103
Rejestracja: 24 gru 2007, 18:00:02
Strona na CBA.pl: www.mojedanie.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1152x864

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: lsz »

Dzięki za info.

Pozdrawiam
Wejdź na nowy portal o gotowaniu! Nie musisz być ekspertem ;)
Zarejestruj się, zajmie Ci to chwilę, a będziesz miał dostęp do całego portalu i specjalnych udogodnień!

Kliknij:http://mojedanie.cba.pl


>>Zarejestruj się w LinkMe. Darmowe pozycjonowanie!
Awatar użytkownika
fuma
Przyjaciel CBA
Posty: 11168
Rejestracja: 01 sie 2005, 14:57:56
Lokalizacja: z jajka niespodzianki :P
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: fuma »

ten temat byl juz wiele razy poruszany na forum. Sa powody dla ktorych biblioteka Curl nie jest i jeszcze przez dlugi czas nie bedzie dostepna.
red-artist
Posty: 12
Rejestracja: 26 sie 2009, 10:59:22
Strona na CBA.pl: www.red-artist.cba.pl
Płeć: Kobieta
User Agent: Internet Explorer Windows 1280x1024
Kontakt:

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: red-artist »

Mam pytanie co do curl - przez jakis czas byla dostepna, teraz nie jest... DLACZEGO? Rozumiem jesli W OGOLE nie bylaby dostepna, ale skoro BYLA a teraz NIE JEST...
Awatar użytkownika
Gromed
Przyjaciel CBA
Posty: 2990
Rejestracja: 18 kwie 2006, 12:18:45
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1366x768

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: Gromed »

bo dużo osób zaczęło ją wykorzystywać w złych celach, przez co wykorzystywali duże zasoby serwera;
red-artist
Posty: 12
Rejestracja: 26 sie 2009, 10:59:22
Strona na CBA.pl: www.red-artist.cba.pl
Płeć: Kobieta
User Agent: Internet Explorer Windows 1280x1024
Kontakt:

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: red-artist »

Moze moje pytanie jest naiwne (nie znam sie) ale czy realne jest udostepnianie tej biblioteki niektorym osobom? :D
Awatar użytkownika
Gromed
Przyjaciel CBA
Posty: 2990
Rejestracja: 18 kwie 2006, 12:18:45
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1366x768

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: Gromed »

nie;
xoox
Posty: 4
Rejestracja: 29 kwie 2012, 22:18:36
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1680x1050

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: xoox »

Dzień dobry,
moje pytanie skierowane do Adminnów CBA: czy zmieniło się coś w nastawieniu do bibliotek CURL? Pozdrawiam.
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: Venite »

Chyba nie...
To specyficzna biblioteka i może dalej jest z nią związane jakieś ryzyko, którego CBA woli uniknąć.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
xoox
Posty: 4
Rejestracja: 29 kwie 2012, 22:18:36
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1680x1050

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: xoox »

Dzięki za odp. Co do treści - żałuję bardzo.
yahu
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2012, 21:23:30
Strona na CBA.pl: www.e-yahu.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: yahu »

O panie spraw by włączono CURL bo inaczej zawsze:
" PHP curl functions not available! Most backup destinations deaktivated! "

Macie jakąś inną opcję na to?
Awatar użytkownika
DeaDriam
Posty: 4023
Rejestracja: 04 lip 2011, 14:00:40
Lokalizacja: Möglingen
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1024x768
Kontakt:

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: DeaDriam »

yahu
Mamy -zgadnij jaką?.....................kasa............ nawet na cba.pl jak sądzę
_____________________________________________________
Nie badz pijawka-znalazles rozwiazanie problemu..podziel sie na forum!
----------------------------------------------------------------------------
SmacznY WordpresS>> http://www.przepisyzgarnka.pl <<
yahu
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2012, 21:23:30
Strona na CBA.pl: www.e-yahu.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Re: Instalacja biblioteki curl na serwerze

Post autor: yahu »

W tym pięknym kraju to nawet żona za darmo może nie dać ci tego, kolego.
W sumie brak pewnych opcji zmusza nas do działań kreatywnych.
ODPOWIEDZ