kopia forum z jednego konta na drugie

Konfiguracja punBB i MyBB.
kossa
Posty: 1
Rejestracja: 13 cze 2012, 13:26:02
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1920x1200

kopia forum z jednego konta na drugie

Post autor: kossa »

Witam serdecznie.

Do tego momentu szukałem informacji na forum cba.pl anonimowo jednakże doszedłem do mometu w korym stwierdziłem iż jest coś nie tak z moim logicznym myśleniem. Zatem postanowiłem się zarejestrować i zadać kilka pytań - mam świadomość iż mogą wywołać smiech ale proszę zrozumieć iż nie mam doświadczenia oraz wiedzyw w IT.

Od początku:

KONTO nr 1
1 zarejestrowałem konto na cba
2 utowrzyłem baze mysql
3 wgrałem phpBB3
4 poustawiałem wszystko tak jak chciałem

Wszystko działa tak jak powinno.
zatem w czym problem?
Całe te forum ma być przeniesione na docelowe konto na cba ( z moją domeną )
Padnie pytanie dlaczego nie zrobie tego wszystkiego na koncie docelowym?
Otóż mam już tam wspisy na forum i nie chce ich stracić.


Wziołem się więc za lekturę i zrobiłem tak jak w poradnikach - zatem
konto docelowe na cba.pl ( już mam ) + baza danych (nazwijmy je KONTO nr 2 )

z konta nr 1
1. skopiowałem baze danych przez phpmyadmin -> export -> i tak jak w poradnikach .....
2. zgrałem przez ftp cała zawartość forum phpbb3 ( wpisami na forum + załaczniki )

4. Na koncie nr 2 wrzuciłem przez ftp całą zawartość forum
5. Następnie na koncie nr 2 przez phpmyadmin chciałem zaimportować bazę danych z konta nr 1
i tu wywala komunikat
SQL query:
--
-- Database: `xxxx_cba_pl`
--
CREATE DATABASE `xxxx_cba_pl` DEFAULT CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci;
MySQL said:
#1044 - Access denied for user 'xxxx'@'%' to database 'xxxx_cba_pl'


6. nie poddajac się zaczolem wertowac fora i internet i znalazlem rozwiazanie aby zaimportowac baze danych bezposrednio z panelu administracyjnego phpbb3 forum - i udalo sie.

Wszystko działa! Zatem w dalszym ciągu można zapytać czego się czepiam i w czym jest problem?