Hej,
mam problem. Prawie rok temu przedłużyłam plan hostingowy z VIP na PRO. Odbyło się to niestety w ten sposób, że pojawiło mi się równolegle nowe konto PRO obok konta VIP. Dane nie pojawiły się automatycznie na PRO i musiałam poprosić support, aby przeniesiono tam dane. Ponieważ konto wisiało jako "nieaktywne" i puste już prawie rok, robiąc porządki przy opłacaniu SSL zaznaczyłam, aby konto VIP zostało usunięte. Na kolejny dzień niestety moja strona przestała działać - "brak bazy danych". Rozumiem to tak, że baza danych była powiązana z kontem VIP i została usunięta "przy okazji". Support w ogóle nie rozumie problemu i odpisuje mi tylko, że "baza danych musiała zostać skasowana bardzo dawno temu". Tylko ciekawe dlaczego strona działa do momentu, do kiedy wisiało "niekaktywne" konto VIP.
Czy CBA nie robi żadnych kopii zapasowych i naprawdę nie są w stanie mi w ogóle pomóc?
Zmiana z VIP na PRO a baza danych
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1873
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Zmiana z VIP na PRO a baza danych
Witam
robimy kopie zapasowe, kiedy konto vip było usuwane?
robimy kopie zapasowe, kiedy konto vip było usuwane?
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl