Potrzebuję pomocy technicznej

Zgłaszanie problemów dotyczących hostingu CBA.PL (www, ftp, poczta, panel itp.).
Awatar użytkownika
Hybryda
Posty: 58
Rejestracja: 14 sty 2012, 13:27:20
Strona na CBA.pl: http://kordialne.cba.pl/
Płeć: Kobieta
User Agent: Chrome Windows 1600x900
Kontakt:

Potrzebuję pomocy technicznej

Post autor: Hybryda »

Witam!

Od dziś, pojawił się na moim forum problem. Nie wiem co się stało, bo raptem, wszystko wróciło do ustawień przed wszystkimi zmianami.
To znaczy, niektóre części zostały ale większość zniknęła i u jednych Użytkowników, nadal wszystko wyświetla się prawidłowo a u niektórych
strona jest biała a powinna być w większości brązowa. Zniknęły nawet ikonki od takich rzeczy jak np.: napisz nowy post, nowy temat, itd.
Problemem jest też to, że wcześniej był u mnie Pomocnik, bardzo dobry Administrator Techniczny(stąd, z cba) ale wszelki ślad po nim zaniknął
a ja niestety, nie jestem w stanie sama ogarnąć spraw technicznych. Jestem samoukiem w tych kwestiach i proszę o pomoc techniczną, nawet
jak trzeba, to odpłatną.

Moje forum to

Kod: Zaznacz cały

 http://kordialne.pl/
"Jak kogoś wytykasz palcem, to pozostałe palce pokazują ciebie"
Hogan(hybryda)
Awatar użytkownika
Hybryda
Posty: 58
Rejestracja: 14 sty 2012, 13:27:20
Strona na CBA.pl: http://kordialne.cba.pl/
Płeć: Kobieta
User Agent: Firefox Windows 1600x900
Kontakt:

Potrzebuję pomocy technicznej

Post autor: Hybryda »

Odświeżam.

Czyżby w Polsce byli sami bogacze, którym nie zależy na zarobku? :oops:
"Jak kogoś wytykasz palcem, to pozostałe palce pokazują ciebie"
Hogan(hybryda)
Awatar użytkownika
endriu888
Obsługa CBA
Posty: 1873
Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1143x858
Kontakt:

Potrzebuję pomocy technicznej

Post autor: endriu888 »

Witam!

proszę dokładnie wszystko opisać w e-mailu i wysłać do nas na: obsluga(malpa)cba.pl
Napisać trzeba kiedy to się stało i w jakich okolicznościach.
Czy robiła Pani aktualizację?, czy zmieniała Pani szablon?, czy resetowała Pani jakieś ustawienia? co dokładnie jest do naprawy?
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
ODPOWIEDZ