Wyjątkowa strona

Jak stworzyć swoją pierwszą stronę. Jeśli jeszcze nie orientujesz się w temacie robienia stron, zapraszamy tutaj.
krzysieklasek
Posty: 2
Rejestracja: 13 lis 2015, 13:43:29
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows
Kontakt:

Wyjątkowa strona

Post autor: krzysieklasek »

Chciałbym stworzyć swoją pierwszą stronę. Przeczytałem parę poradników na ten temat, jednak nie chciałbym aby moja strona była standardową nudną stroną, chciałbym aby się czymś znaczącym wyróżniała. Proszę o rady co by to mogło być oraz jak to zrobić
Mam na imię Krzysiek, mam 26 lat, pochodzę z Wrocławia. Z zawodu jestem grafikiem komputerowym, pracuję w agencji marketingowej, uwielbiam swoją pracę. Moje zainteresowania to informatyka, gry komputerowe i oczywiście grafika. W przyszłości chciałbym stworzyć własną grę komputerową.
Awatar użytkownika
SławekSławomir
Posty: 74
Rejestracja: 17 lip 2015, 15:37:38
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1280x720

Wyjątkowa strona

Post autor: SławekSławomir »

Po pierwsze o czym będzie strona? Masz już jakiś pomysł czy o to również pytasz? Jeżeli chodzi Ci o layout, to wpisz w Google "website trends 2015" i znajdziesz bardzo wiele inspiracji.
Awatar użytkownika
Grochot
Posty: 6
Rejestracja: 19 lis 2015, 21:25:13
Strona na CBA.pl: groch
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1920x1080

Wyjątkowa strona

Post autor: Grochot »

No nie wiem czy tworzenie pierwszej strony powinno się opierać na takim schemacie. Jak wpiszę "website trends 2015" to najprawdopodobniej trafi na przykłady tych najlepszych, nabardziej dopracowanych projektów i może się zniechęcić. Oczywiście rozumiem, że warto od samego początku wzorować się na najlepszych wzorcach, ale trzeba też mierzyć siły na zamiary.