Problem z otwieraniem podstron

Jak stworzyć swoją pierwszą stronę. Jeśli jeszcze nie orientujesz się w temacie robienia stron, zapraszamy tutaj.
klaudia-bibliotekoznawstwo2015
Posty: 1
Rejestracja: 08 maja 2015, 15:35:02
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows

Problem z otwieraniem podstron

Post autor: klaudia-bibliotekoznawstwo2015 »

Witajcie,
Będę wdzięczna za pomoc, jestem zielona w temacie tworzenia stron! Na zaliczenie semestru mam zrobić stronę internetową z podstronami i wgrać wszystko na serwer. Strona gotowa, podstrony też, wrzuciłam wszystko na serwer i...niestety ze strony startowej nie da się przejść na stronę główną. Ogólnie każda podstrona działa jak się wpisze jej adres np. http://www.fotografia-portretowa.cba.pl ... lenie.html a gdy chciałabym np. z tej podstrony za pomocą kliknięcia w menu przejść np. do podstrony Tło to nie da się...
Strona startowa to: http://www.fotografia-portretowa.cba.pl na dole pod zdjęciem jest odnośnik do strony głównej i on też nie działa.
Przesyłam screena jak to wygląda na moim koncie.

Jeszcze poniżej fragment z jednego z plików html. Tak sobie rozpisałam menu:

<div class="dowyboru">

<a class ="menu" href="file:///C:/Users/Klaudia/Documents/Stronka/wstep.html">Wstęp</a>

<a class ="menu" href="file:///C:/Users/Klaudia/Documents/Stronka/sprzet.html">Sprzęt</a>

<a class ="menu" href="file:///C:/Users/Klaudia/Documents/Stronka/oswietlenie.html">Oświetlenie</a>

<a class ="menu" href="file:///C:/Users/Klaudia/Documents/Stronka/tlo.html">Tło<a>

<a class ="menu" href="file:///C:/Users/Klaudia/Documents/Stronka/obrobka.html">Obróbka</a>

<a class ="menu" href="file:///C:/Users/Klaudia/Documents/Stronka/przydatnestrony.html">Przydatne strony</a>
</div>

Z góry dziękuję za pomoc :*
Załączniki
screenzcba.jpg
screenzcba.jpg (186.98 KiB) Przejrzano 1954 razy
4zywioly
Posty: 528
Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:33:42
Strona na CBA.pl: 4zywioly.c0.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1366x768
Kontakt: