Problem z rejestracją usera

Konfiguracja PHP-Fusion i eXtreme-Fusion.
films86
Posty: 6
Rejestracja: 03 sie 2011, 14:00:12
Strona na CBA.pl: fig86.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1680x1050

Problem z rejestracją usera

Post autor: films86 »

Witam. Jestem trochi zielony w tych sprawach ale powoli jakoś daje radę, mimo to proszę o pomoc. Jeden z moich ziomków chciał się zarejestrować na mojej stronce. wszystko przebiegało gładko do czasu aż otrzymał maila z aktywacją konta na mojej stronce, kliknął na link aktywacyjny a tu niespodzianka w postaci "błędu ładowania stronki", To raczej nie wina przeglądarki (posiadam Mozille firefox 3.6.18)
Ale sprawdzałem to w explorerze i ten sam błąd się pojawia. Nie wiem może nie zaznaczyłem czegoś z mailami z pozycji Admina, Ale wtedy chyba by nie wysłał mojemu ziomkowi maila. Pomóżcie bo cóż to za strona jeżeli nie ma na niej użytkowników, to biedna strona.

Adres mojej stronki - http://www.fig86.cba.pl - tylko ostrzegam że jest ona w produkcji więc w sumie jest uboga.

Proszę BARDZO pomóżcie

---- EDIT ----

Może niech ktoś spróbuje się zarejestrować i da znać jak tam? Pozdrawiam
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1280x1024

Re: Problem z rejestracją usera

Post autor: Venite »

Zawsze możesz potwierdzić rejestrację w Panelu ręcznie. A co do tego, to nie wiem.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
films86
Posty: 6
Rejestracja: 03 sie 2011, 14:00:12
Strona na CBA.pl: fig86.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1680x1050

Re: Problem z rejestracją usera

Post autor: films86 »