Atak ddos
Atak ddos
Mieliśmy problemy techniczne z serwerem. (atak ddos)
Wszystkich przepraszamy za zaistniałą sytuację
Dodaliśmy 7 dni bez reklam do wszystkich płatnych kont.
Wszystkich przepraszamy za zaistniałą sytuację
Dodaliśmy 7 dni bez reklam do wszystkich płatnych kont.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
- przedszkoletrzebinia
- Posty: 156
- Rejestracja: 09 paź 2011, 17:48:40
- Strona na CBA.pl: http://przedszkoletrzebinia.cba.pl/
- Płeć:
- User Agent:
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 21 sie 2012, 21:14:10
- Strona na CBA.pl: poradnikwebmastera.cba.pl
- Płeć:
- User Agent:
Problemy techniczne
W ogóle prosił bym o więcej informacji na ten temat, bo moja strona leżała praktycznie cały dzień, a tu tylko komunikat na forum: "mieliśmy/mamy problemy techniczne z serwerem".
Re: Problemy techniczne
Robiliście coś z DNS'ami domen ?
Bo moja domena wsparta na dns'ach cloudflare nie działa prawidłowo.
Bo moja domena wsparta na dns'ach cloudflare nie działa prawidłowo.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 04 lis 2012, 15:31:43
- Strona na CBA.pl: meczenazywo.y0.pl
- Płeć:
- User Agent:
Re: Problemy techniczne
Niestety moja strona równiez nie działała, lecz po jakims czasi zaczeła co nie co chodzić, abrdzo zamula strone, i na dodatek ramowka mi nie działa;/ Błąd taki:
Kod: Zaznacz cały
file_get_contents(http://meczelive.com.pl/ramowka) [<a href='function.file-get-contents'>function.file-get-contents</a>]: failed to open stream: HTTP request failed! Linia: 2
-
- Posty: 1296
- Rejestracja: 25 sty 2010, 11:17:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Re: Problemy techniczne
Nie jestem administratorem, więc nie wiem czy to zmiana na stałe lub tymczasowa.Arthir pisze:Robiliście coś z DNS'ami domen ?
Bo moja domena wsparta na dns'ach cloudflare nie działa prawidłowo.
Ale na chwilę obecną każdy kto korzysta z zewnętrznych (nie ns1./ns2.cba.pl) serwerów DNS dla swoich domen powinien zmienić rekordy "A", aby wskazywały na adres IP 85.17.25.219. Serwer CBA nie jest w tej chwili dostępny pod dotychczasowymi adresami 85.17.25.236 i 85.17.25.217.
Kto korzysta z serwerów DNS ns1./ns2.cba.pl dla swoich domen nie musi nic robić, zmiana dokonana jest automatycznie, to samo dotyczy osób korzystających z darmowych subdomen *.cba.pl, *.c0.pl, *.y0.pl, *.j.pl.
Proszę pamiętać, że zmiany DNS nie są natychmiastowe i zależnie od ustawionych wartości "TTL" (kto chce to poznać - znajdzie informacje w sieci co to jest) może to potrwać, zanim Wasza strona będzie ponownie dostępna.
Dla własnego komputera można zawsze spróbować przyspieszyć zmianę czyszcząc cache DNS (na platformie Windows uruchamiając komendę "ipconfig /flushdns").
Monitor serwera CBA.pl (zapisz lub dodaj do ulubionych, żeby nie zapomnieć)
------------
Kilka starych, aczkolwiek ciekawych, zdaniem niektórych, zdjęć: http://grd.art.pl/
Jezioro Szmaragdowe w Szczecinie
------------
Kilka starych, aczkolwiek ciekawych, zdaniem niektórych, zdjęć: http://grd.art.pl/
Jezioro Szmaragdowe w Szczecinie
Re: Problemy techniczne
byliśmy i jesteśmy non-stop DoSowani, nie wiem czy przez konkurencję czy przez kogoś kto nie lubi jakiejś strony na naszym hostingu.
przed DoSem nie ma obrony, doświadczyły tego największe firmy i strony
tak jak PiotrGRD napisał, każdy kto ma u nas DNS'a i własną domenę lub po prostu domenę cba/c0/y0/j.pl nie musi nic robić
WSZYSTKICH użytkowników serdecznie przepraszamy, a wszystkim płatnym dodaliśmy 7 dni bez reklam za darmo!
pracujemy nad projektami które mogłyby zmniejszyć uciążliwość takich ataków, niestety tak jak i największe firmy z milionami dolarów do dyspozycji , tak i my nie możemy nic zrobić z dobrze skoordynowanym atakiem z wielu stron, co nie znaczy że nie możemy jego prawdopodobieństwa poważnie zmniejszyć
przed DoSem nie ma obrony, doświadczyły tego największe firmy i strony
tak jak PiotrGRD napisał, każdy kto ma u nas DNS'a i własną domenę lub po prostu domenę cba/c0/y0/j.pl nie musi nic robić
WSZYSTKICH użytkowników serdecznie przepraszamy, a wszystkim płatnym dodaliśmy 7 dni bez reklam za darmo!
pracujemy nad projektami które mogłyby zmniejszyć uciążliwość takich ataków, niestety tak jak i największe firmy z milionami dolarów do dyspozycji , tak i my nie możemy nic zrobić z dobrze skoordynowanym atakiem z wielu stron, co nie znaczy że nie możemy jego prawdopodobieństwa poważnie zmniejszyć
Re: Atak ddos
No nic... tak jak napisał juice, każda duża firma (choć CBA nią nie jest ) doświadczyła DoS'ów, DDoS'ów i wielu innych ataków ze strony użytkowników oraz konkurencji.
Z mojej strony to tyle, poczekam aż DNS się przekieruje - czyli sobota bądź niedziela strona powinna być już czynna, hostingowi CBA.pl życzę dużo lat i mniej takich wypadków w przyszłości
Pozdrawiam.
Z mojej strony to tyle, poczekam aż DNS się przekieruje - czyli sobota bądź niedziela strona powinna być już czynna, hostingowi CBA.pl życzę dużo lat i mniej takich wypadków w przyszłości
Pozdrawiam.
Re: Atak ddos
nowy adres IP został zaatakowany, tym razem udało się wszystko ustabilizować bez zmiany IP i o wiele szybciej... nie obiecuje że tak zostanie, ale mam taką nadzieję
monitorujemy sytuację na bieżąco i mamy jeszcze kilka pomysłów.
jest jeden ostateczny który na pewno pomoże, ale który wiążę się z dużymi kosztami (dokupienie tyle łącza ile potrzeba do przyjęcia ataku +normalnego ruchu)..
także na pewno wcześniej czy później problem zniknie
przepraszamy jeszcze raz
monitorujemy sytuację na bieżąco i mamy jeszcze kilka pomysłów.
jest jeden ostateczny który na pewno pomoże, ale który wiążę się z dużymi kosztami (dokupienie tyle łącza ile potrzeba do przyjęcia ataku +normalnego ruchu)..
także na pewno wcześniej czy później problem zniknie
przepraszamy jeszcze raz
Re: Atak ddos
Odpuścili, albo juice i rkd777 dokupili łącze bądź użyli tych swoich pomysłów
Teraz końcówka 217 ?
Teraz końcówka 217 ?
Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 15:03:42 przez Arthir, łącznie zmieniany 1 raz.
- jablonski-komputery
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 sie 2010, 16:28:46
- Strona na CBA.pl: jablonski-komputery.cba.pl
- Lokalizacja: Rypin
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Problemy z hostingiem na CBA ?
Witam,
Jestem właścicielem firmy P.P.H.U. Jabłoński KOMPUTERY. Mam u Państwa opłacone zdjęcie reklam. Chciałbym się zapytać dlaczego w ostatnich dniach piątek (09.11.2012) i dziś sobota (10.11.2012) do teraz serwer nie działa lub działa strasznie wolno?
Czy to coś poważnego? I czy powinniśmy myśleć o serwerze alternatywnym?
Posiadamy zaawansowany system przyjmowania komputerów i urządzeń IT do naszego serwisu, cały system generowania i drukowania umów i wyceny danej usługi jest na CBA. W chwili awarii nie możemy pracować i ponosimy straty. Bez tego systemu nie wiemy ani za ile możemy naprawić dane urządzenie, ani wydać naprawionego uprzedzenia bo nie ma jak wydrukować wymaganych dokumentów.
Nasi klienci od wczoraj żalą się że nie mają jak sprawdzić statusu naprawy w naszych serwisach IT. Ogólnie panuje w marce chaos.
Bardzo proszę o pilną odpowiedź?
Pozdrawiam...
Michał Kamil Jabłoński
www.jablonski-komputery.cba.pl
E-mail: partnerzy.jk@gmail.com
GSM: 507 974 323
Jestem właścicielem firmy P.P.H.U. Jabłoński KOMPUTERY. Mam u Państwa opłacone zdjęcie reklam. Chciałbym się zapytać dlaczego w ostatnich dniach piątek (09.11.2012) i dziś sobota (10.11.2012) do teraz serwer nie działa lub działa strasznie wolno?
Czy to coś poważnego? I czy powinniśmy myśleć o serwerze alternatywnym?
Posiadamy zaawansowany system przyjmowania komputerów i urządzeń IT do naszego serwisu, cały system generowania i drukowania umów i wyceny danej usługi jest na CBA. W chwili awarii nie możemy pracować i ponosimy straty. Bez tego systemu nie wiemy ani za ile możemy naprawić dane urządzenie, ani wydać naprawionego uprzedzenia bo nie ma jak wydrukować wymaganych dokumentów.
Nasi klienci od wczoraj żalą się że nie mają jak sprawdzić statusu naprawy w naszych serwisach IT. Ogólnie panuje w marce chaos.
Bardzo proszę o pilną odpowiedź?
Pozdrawiam...
Michał Kamil Jabłoński
www.jablonski-komputery.cba.pl
E-mail: partnerzy.jk@gmail.com
GSM: 507 974 323
Re: Atak ddos
@jablonski-komputery
Witam,
Obecnie CBA.pl jest atakowane DDOS'ami (Distributed Denial of Service) i z takimi atakami jak pisali wyżej administratorzy CBA.pl nie ma lekko, na pewno walczą oni z problemem ale potrzeba czasu, dobrze rozumiem, że pańska spółka w tej chwili cierpi ale to jednak siła wyższa.
Witam,
Obecnie CBA.pl jest atakowane DDOS'ami (Distributed Denial of Service) i z takimi atakami jak pisali wyżej administratorzy CBA.pl nie ma lekko, na pewno walczą oni z problemem ale potrzeba czasu, dobrze rozumiem, że pańska spółka w tej chwili cierpi ale to jednak siła wyższa.
- jablonski-komputery
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 sie 2010, 16:28:46
- Strona na CBA.pl: jablonski-komputery.cba.pl
- Lokalizacja: Rypin
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Re: Atak ddos
Tylko w piątek te usterki kosztowały Nas kilkaset PLN ;)
Musieliśmy klientów przepraszać i odsyłać do konkurencji. Nie mieliśmy jak wycenić naszych usług.
Strony nie możemy przenieść, bo mamy na wszystkich fakturach i pieczątkach www.jablonski-komputery.cba.pl a zmiana adresu nie wchodzi w grę, bo to już koszt w tys. PLN.
Nieważne, nie oczekujemy żadnego odszkodowania itd, po prostu muszę wiedzieć na czym stoi moja marka. W poniedziałek muszę mieć sprawny system i zacząć nadrabiać straty. Jak są problemy nad którymi nikt nie panuje to muszę improwizować i np. stawiać usługi apache na naszych serwerach WIN SBS.
Jednak że nie ukrywam, wolał bym żeby po prostu wszystko działało w poniedziałek.
DO Admina CBA: W pełni współczuję i życzę powodzenia. Posiadam w mojej marce dobrych informatyków i speców z IT jeśli będzie potrzebna pomoc, polecam się.
Musieliśmy klientów przepraszać i odsyłać do konkurencji. Nie mieliśmy jak wycenić naszych usług.
Strony nie możemy przenieść, bo mamy na wszystkich fakturach i pieczątkach www.jablonski-komputery.cba.pl a zmiana adresu nie wchodzi w grę, bo to już koszt w tys. PLN.
Nieważne, nie oczekujemy żadnego odszkodowania itd, po prostu muszę wiedzieć na czym stoi moja marka. W poniedziałek muszę mieć sprawny system i zacząć nadrabiać straty. Jak są problemy nad którymi nikt nie panuje to muszę improwizować i np. stawiać usługi apache na naszych serwerach WIN SBS.
Jednak że nie ukrywam, wolał bym żeby po prostu wszystko działało w poniedziałek.
DO Admina CBA: W pełni współczuję i życzę powodzenia. Posiadam w mojej marce dobrych informatyków i speców z IT jeśli będzie potrzebna pomoc, polecam się.
Re: Atak ddos
obiecuję że nawet w przypadku kolejnego ataku, zareagujemy sprawniej i szybciej wszystko wróci do normy
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 paź 2012, 11:25:53
- Strona na CBA.pl: www.lagoonfm.eu
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Re: Atak ddos
Witam i ja tu napiszę, jak długo jeszcze nie będzie można logować na forum CBA, jak i nie będzie wyrzucana strona, która stoi na waszym hostingu!!!
Jak tylko odnajdę temat, to to za chwile forum jest niedostepne.
Zróbcie coś z tym.
Moja strona to www.lagoonfm.eu, to ze raz strona sie pojawia za chwile znika utrudnia nam pracę.
Proszę o info na tel: sms 511553559
Dziękuje i pozdrawiam
Jak tylko odnajdę temat, to to za chwile forum jest niedostepne.
Zróbcie coś z tym.
Moja strona to www.lagoonfm.eu, to ze raz strona sie pojawia za chwile znika utrudnia nam pracę.
Proszę o info na tel: sms 511553559
Dziękuje i pozdrawiam