historia.cba.pl

Ocena stron na CBA.PL, strona musi być własna oraz ukończona. Skala od 1 do 10. Zanim zgłosisz stronę - przeczytaj regulamin działu.
eliasz
Posty: 17
Rejestracja: 19 lip 2005, 10:36:46
Lokalizacja: £ód¼
Płeć: Niewybrana
Kontakt:

historia.cba.pl

Post autor: eliasz »

Witam!!
Jestem początkującym "webmasterem" :) http://www.historia.cba.pl dlatego prosze Was o bardzo cenne rady i uwagi co w tej stronce poprawić. W przyszłości chciałbym zmienić jej wygląd na coś takiego:
http://www.historia.cba.pl/szkic.jpg
oraz gdybym chcial coś dodać w menu A i B to, żebym nie musiał je zmieniać we wszystkich dokumentach (tak byłoby w czystym html-u, jeśli się nie myle). Tak więc prosze Was jeszcze raz o wszelkie rady i wskazówki.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2005, 21:51:10 przez eliasz, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
olek
Posty: 234
Rejestracja: 04 lip 2005, 09:11:06
Lokalizacja: Parczew
Płeć: Niewybrana

Post autor: olek »

zeby dodawac tylko cos np. do prawego menu i zeby nie zminiac tego na kazdej podstronie to wg mnie najlepiej includowac to menu, np. na mojej www (www.olek.cba.pl) tak jest. Jak narazie strona zapowiada sie ciekawie. A poza tym to tresc posta troche ci nie wyszła, tam gdzie jest pusta linia pewnie miało coś sie wyswietlic popraw moze to.
Obrazek

nie udzielam pomocy na gg, od tego jest to forum albo google.pl
eliasz
Posty: 17
Rejestracja: 19 lip 2005, 10:36:46
Lokalizacja: £ód¼
Płeć: Niewybrana
Kontakt:

Post autor: eliasz »

Dzięki za tak szybką odpowiedź.
Już to naprawiłem.
Czyli trzeba użyć php?? Nie będzie potrzebna baza mysql??
Jeśli mógłbyś napisać treś tego kodu, to postarałbym się go jakoś przekształcić na własny uzytek :)
Jeszcze raz dzięki.
Awatar użytkownika
olek
Posty: 234
Rejestracja: 04 lip 2005, 09:11:06
Lokalizacja: Parczew
Płeć: Niewybrana

Post autor: olek »

więc tak
po 1.
szkic.jpg nie działa zadal
po 2.
tak php, baza MySQL jest niepotrzebna
po 3.
robisz nowy dokument np. to lewe menu:

Kod: Zaznacz cały