Witam,
Miałem włamanie na Picassa gdzie trzymałem fotki i dokumenty na stronę Przedszkola. Ktoś usunął mi to konto i wszystkie fotki w galerii Phoca były nieaktualne, poradziłem sobie bo miałem kopie na innym serwerze, problem polega teraz na tym że mam menu o nazwie "Do Pobrania" w którym były odnośniki do dokumentów Przedszkola które było można pobrać, nie stety linki są nieaktualne, a ja nie pamiętam jak się dostać do tego menu w panelu, ponieważ dawno tam nic nie dodawałem i nie zmieniałem, jeżeli ktoś mógłby mi pomóc najlepiej w pokazaniu jak to znaleźć i żebym mógł to zobaczyć np przes Skypę, będę wdzięczny, utworze oczywiście konto Admina dla tej osoby. Bardzo proszę o pomoc, można też pisać do mnie na gg 11472321, lub Skype: bananjp
Pomoc po włamaniu
- przedszkoletrzebinia
- Posty: 156
- Rejestracja: 09 paź 2011, 17:48:40
- Strona na CBA.pl: http://przedszkoletrzebinia.cba.pl/
- Płeć:
- User Agent:
Pomoc po włamaniu
- Załączniki
-
- Screenshot_1.jpg (45.07 KiB) Przejrzano 432 razy
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 mar 2011, 19:49:37
- Strona na CBA.pl: www.thelyinggame.c0.pl
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Re: Pomoc po włamaniu
daj info jaka to joomla ale najpewniej:
http://przedszkoletrzebinia.cba.pl/administrator
logujesz się do panelu i tam masz zakładkę menu -> main menu (jeśli nic nie zmieniałeś) sprawdzasz sobie co to za typ linku jest to do pobrania
jeśli komponent to zakładka komponenty i edytujesz w komponencie
jeśli artykuł to nic prostszego tylko edytować artykuł w zakładce artykuły
http://przedszkoletrzebinia.cba.pl/administrator
logujesz się do panelu i tam masz zakładkę menu -> main menu (jeśli nic nie zmieniałeś) sprawdzasz sobie co to za typ linku jest to do pobrania
jeśli komponent to zakładka komponenty i edytujesz w komponencie
jeśli artykuł to nic prostszego tylko edytować artykuł w zakładce artykuły
PUSTY JESTEM...
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
Re: Pomoc po włamaniu
pusty , mam wrażenie, że autor wątku już problem rozwiązał. Spójrz na datę ostatniego posta
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl