FAQ na Joomla 1.5 i zabezpieczenie antyspamowskie.

Konfiguracja cmsów Joomla i Mambo.
pover
Posty: 19
Rejestracja: 04 lip 2011, 21:07:41
Strona na CBA.pl: www.gazetka-gimpress.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows

FAQ na Joomla 1.5 i zabezpieczenie antyspamowskie.

Post autor: pover »

Witam,

piszę, ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w Google. Tak jak w temacie- nie mogę znaleźć modułu czy komponentu dla Joomla 1.5, który umożliwi mi stworzenie FAQ. Rozbudowuję stronę i wcześniej nie było potrzebne, niestety teraz jest.

W Community Builder poradziłem sobie z regulaminem niestety nie mogę znaleźć nic związanego z zabezpieczeniem przed robotami. Jeżeli już znajduję to muszę umieścić kod php w formularzu niestety nie znam się na tyle abym tego dokonał. Proszę o pomoc.
strona to: www.gazetka-gimpress.cba.pl
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 673
Rejestracja: 13 lip 2010, 16:13:44
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows

Re: FAQ na Joomla 1.5 i zabezpieczenie antyspamowskie.

Post autor: piwo »

pover pisze:nie mogę znaleźć modułu czy komponentu dla Joomla 1.5 (...)
Joomla 1.5 jest w tej chwili jak windows 95. Mimo że swego czasu bardzo fajny CMS,
od dawna nie jest już rozwijane ani wspierane a wszyscy którzy mają coś z tym wspólnego,
zwijają żagle i przenoszą się ze swoją produkcją na joomla 2.5 w górę.

Przypuszczam że nie takiej odpowiedzi oczekiwałeś ale czym wcześniej zaczniesz myśleć
aby przenieść się w bardziej zamieszkałe tereny tym lepiej dla Twojej pracy.
{$signature}
pover
Posty: 19
Rejestracja: 04 lip 2011, 21:07:41
Strona na CBA.pl: www.gazetka-gimpress.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1280x960

Re: FAQ na Joomla 1.5 i zabezpieczenie antyspamowskie.

Post autor: pover »

Wiem i rozumiem intencję z tym, że jest pewien kłopot - mam bardzo dużą ilość modułów, komponentów czy plugins pod Joomla 1,5