![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
Dźwięk
OK. Jak masz już otwartego Flasha, to dodajesz do biblioteki dźwięk.
Zaznaczasz obiekt, który "ma wydawać dźwięk" i zaznaczasz na tej osi u góry klatkę, w której ma się to odbywać. We właściwościach na dole wybierasz teraz przy "Sync" (ja mam angielską wersję) Start zamiast Event, a przy Sound rozwijasz i wybierasz zaimportowany dźwięk.
Editovano:
Nie jednak to jakoś inaczej szło
bo teraz mi od razu uruchamia dźwięk przy starcie animacji. Zapomniałem, jak to sie robi... Ale umiałem. Muszę odświeżyć pamięć. Jak się nazywał ten Niemiec, co mi wszystko chowa.... Alzheimer!
Editovano po raz drugi:
Przypomniało mi się chyba.
Zamiast umieścić dźwięk na osi tej na górze, trzeba wejść do edycji obiektu, który ma szczekać, a potem umieścić ten dźwięk tak jak wcześniej pisałem, tylko że w trzeciej klatce animacji tego obiektu. Wtedy zadzaiła. Chyba.
Zaznaczasz obiekt, który "ma wydawać dźwięk" i zaznaczasz na tej osi u góry klatkę, w której ma się to odbywać. We właściwościach na dole wybierasz teraz przy "Sync" (ja mam angielską wersję) Start zamiast Event, a przy Sound rozwijasz i wybierasz zaimportowany dźwięk.
Editovano:
Nie jednak to jakoś inaczej szło
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)
Editovano po raz drugi:
Przypomniało mi się chyba.
![Mr. Green :mrgreen:](./../images/smilies/icon_mrgreen.gif)