Najnowsze zmiany zostały wyróżnione tłustym drukiem (ostatnia aktualizacja: 2007-09-13 14:45:36).
1. Rejestracja
1.1. Każdorazowe korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
1.2. W celu założenia konta należy wypełnić Formularz Rejestracyjny. Rzetelne wypełnienie formularza może pomóc Ci drogi forumowiczu w otrzymywaniu równie rzetelnych odpowiedzi, ale nie gwarantuje tego.
1.3. Login nie może zawierać słów uznawanych za wulgarne, lub obraźliwe. Jeżeli zarejestrowałeś taki login poproś administratora o jego zmianę. W przeciwnym wypadku konto zostanie skasowane.
1.4. W przypadku zdublowania konta (dwóch, lub więcej) użytkownik ma obowiązek poinformować o tym administratora. W przeciwnym wypadku konto zostanie skasowane.
2. Zasady pisania postów
2.1. Zanim zadasz pytanie kliknij na link "Szukaj". Być może ktoś opisał już rozwiązanie Twojego problemu.
2.2. Nie nadawaj tematowi tytułu "Pomocy", "Ważne", "Problem", itp. W tytule staraj się opisać czego dotyczy post, tak aby inni mogli szybciej odpowiedzieć na Twoje pytanie. Odpowiednio zadane pytanie ułatwi wyszukanie problemu pozostałym użytkownikom.
2.3. Jeżeli chcesz coś poprawić nie dopisuj kolejnego postu. Zawsze możesz kliknąć przycisk "Edytuj".
2.4. Treści postu nie ograniczaj do słowa "Jak w temacie...", lub podobnych, opisz dokładnie swój problem.
2.5. Nadużywanie BBCode lub pisanie wyłącznie wielkimi literami bez celu będzie skutkowało usunięciem postu. Wyłaniamy tylko pewne słowa, a nie cały tekst.
2.6. Nie dopisuj postów, które nie wnoszą nic nowego do dyskusji. Posty tego typu będą kasowane, a ich autorzy ostrzegani.
2.7. Zwracaj się z szacunkiem do użytkowników forum, zwłaszcza do osób nieznajomych. Jeżeli Moderator zwróci Ci uwagę, da ostrzeżenie, nie obrażaj się, raczej zastanów się dlaczego tak się stało.
2.8. Caps Lock - prosimy o pisanie małymi literami. W sieci duże (wielkie) litery oznaczają krzyk i mogą być wykorzystane w bardzo wąskim zakresie. Generalnie pisanie wielkimi literami będzie uważane za naruszenie akceptowanych na forum zasad.
2.9. Bluzganie - pod tym pojęciem rozumiemy używanie języka powszechnie odbieranego jako niecenzuralny, jak również obrażanie pozostałych użytkowników Forum.
2.10. Pisanie postów zawierających wyłącznie odnośnik do wyszukiwarki Google (lub podobnych) bądź sformułowania typu "poszukaj na Google" są zabronione. Wymagana jest przynajmniej jedna wskazówka dotycząca problemu (konkretny link, informacja, przykład itd.)
2.11. Zabrania się obrażania innych użytkowników forum.
2.12. Zabronione jest umieszczanie na łamach tego forum treści ogólnie przyjętych za obraźliwe, dozwolone od lat 18 czy też łamiące polskie prawo (treści erotyczne, rasistowskie, nawiązujące do nienawiści czy też anarchii). Ta sama zasada tyczy się sygnatur oraz awatarów wykorzystywanych na tym forum.
2.13. Zabranie się reklamowania innych hostingów.
2.14. Zabronione jest używanie w sygnaturach lub jako awatar obrazków wykorzystujących efekt stroboskopu (tło animacji migające z dużą częstotliwością w sposób ciągły).
3. Pozostałe zasady korzystania z Forum
3.1. Użytkownik dokonujący rejestracji w serwisie zgadza się na przetwarzanie danych podanych w formularzu rejestracyjnym do celów administracyjnych i użytkowych Forum. Jednocześnie użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie poczty elektronicznej zawierającej ważne informacje dotyczące pracy Forum od Administratora lub Moderatorów.
3.2. Za porządek na Forum odpowiadają Moderatorzy - oni decydują które posty łamią Regulamin i jakie podjąć kroki w celu poprawy sytuacji.
3.3. Posty łamiące regulamin lub netykietę będą usuwane - w szczególnych przypadkach poprawiane, zamykane i przenoszone do Kosza.
3.4. Za złamanie Regulaminu Forum lub inne działania mające wprowadzić w błąd Użytkowników, Moderatorów czy Administratorów ze szczególnym naciskiem na posty mogące doprowadzić do uszkodzenia komputera lub jego wadliwej pracy, straty czasu, pieniędzy, grozi otrzymanie stosownego Ostrzeżenia lub całkowitego zablokowania konta. CBA.pl nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wyżej wymienionych przyczyn.
3.5. Moderator ma prawo wystawić ostrzeżenie zgodnie z powyższymi normami. Za jedno złamanie regulaminu - jedno ostrzeżenie.
3.6. Użytkownik, który otrzyma łącznie trzy ostrzeżenia (lub mniej, w szczególnych przypadkach) zostanie zbanowany.
3.7. Wszelkie problemy związane z działalnością Forum CBA.pl prosimy zgłaszać do Administratorów, oraz Moderatorów Forum.
3.8. Upominanie użytkowników jest obowiązkiem i przywilejem wyłącznie administracji jak i moderatorów. W innym przypadku jest zabronione i grozi ostrzeżeniem. Dozwolone jest jednak konstruktywne pouczenie wraz z jednoczesną odpowiedzią na zadane pytanie.
3.9. Nakłanianie w jakikolwiek sposób (treść postu, sygnatura itp.) do przyznawania pochwał nie jest mile widziane i może zakończyć się przyznaniem ostrzeżenia (nie dotyczy informowania o możliwości przyznania punktu).
3.10. Bezpodstawne przyznawanie pochwał użytkownikom jest zabronione.
Regulamin opracowany przez Keza z współpracą kontry, z późniejszymi zmianami.