Nie wiem jak inni, ale ja odczuwam znaczne pogorszenie się jakości usług na hostingu CBA.
Dawniej było o wiele lepiej, strony od razu się wczytywały. Ale teraz średnio muszę czekać 8 sekund, żeby przeczytać byle jaki wątek. Raczej nie jest to wina mojego łącza bo odczuwam takie spowolnienie tylko na CBA.
Administratorzy powinni coś zrobić w tym kierunku bo niedługo konkurencja wykończy.
Jakość usług
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
Re: Jakość usług
Winą są zmuły serwera, głównie z mysql. Dzienny "rozkład" widać doskonale np. tutaj http://cba.grd.net.pl/monitor/archiwum/?2013-02-10
albo http://cba.grd.net.pl/monitor/archiwum/?2013-02-03
Też się zastanawiałem, skąd te lokalne zjawiska zazwyczaj o stałych godzinach, oraz takie "tiki", w których chwili cba jest w ogóle niedostępne na minutę-dwie.
albo http://cba.grd.net.pl/monitor/archiwum/?2013-02-03
Też się zastanawiałem, skąd te lokalne zjawiska zazwyczaj o stałych godzinach, oraz takie "tiki", w których chwili cba jest w ogóle niedostępne na minutę-dwie.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
Re: Jakość usług
mnie też się pogorszyło, Dawniej było o wiele lepiej. A konkurencja jest...
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
Re: Jakość usług
W Polsce raczej marna, poza nielicznymi wyjątkami i ryzykiem. A cba istnieje ładne kilka lat, więc chyba jest pewne.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl