Lenovo opinie

Software i hardware - Gry, programy, systemy operacyjne, podkręcanie i składanie sprzętu, itp.
Log:in
Posty: 2
Rejestracja: 28 lut 2013, 19:31:14
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows

Lenovo opinie

Post autor: Log:in »

Potrzebuje opinii na temat firmy Lenovo a dokładniej ich notebooki jak jest z awaryjnością itd

jestem spamerem
Ostatnio zmieniony 04 mar 2013, 08:08:53 przez Log:in, łącznie zmieniany 1 raz.
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Chrome Windows 1440x900

Re: Lenovo opinie

Post autor: Venite »

http://www.ekspert.pl/p/laptopy-lenovo- ... pinie-4664

http://forum.purepc.pl/topic/342427-co- ... -servisie/

Generalnie jeśli chodzi o awaryjność to jest różnie, zależy od modelu (każdemu trafiają się jakieś kichy, tak jak HP Compaq 6735s gotujący na procku herbatę, Fujitsu Siemens Amilo (stara seria), którym łamały się zawiasy, przegrzewające się i mulące Asusy, palące się Acery).

Musisz upatrzyć sobie konkretny model i wtedy szukać za opiniami. Opinie o samej marce to zbyt duże ogólniki.

Ja miałem swego czasu netbooka lenovo i dobrze wspominam, naprawę gwarancyjną również przyjęli (komputer miał jakąś tam wadę fabryczną, wymienili bez gadania płytę główną).
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
Halfie
Posty: 3
Rejestracja: 02 maja 2013, 19:58:05
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1280x800

Re: Lenovo opinie

Post autor: Halfie »

Ja miałem w lenovo problem nie z samym komputerem, ale z zasilaczem (4 razy na gwarancji) i z nagrywarką dvd.
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Chrome Windows 1440x900

Re: Lenovo opinie

Post autor: Venite »

Gratulacje, po niemal dwóch miesiącach...
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
Zablokowany