Problem - "zamrożony" kokpit

Konfiguracja WordPressa i innych skryptów blogowych.
onki
Posty: 4
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:20:05
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows

Problem - "zamrożony" kokpit

Post autor: onki »

Witam, mam dziwny problem z WordPressem, a mianowicie kiedy wchodzę w kokpit nie mogę rozwinąć, ani zwinąć "bloków". Np. kiedy klikam na ta małą strzałeczkę przy "szybki szkic" powinien się on rozwinąć i pokazać moje szkice. Jednak nic się nie dzieje. Podobnie z "ostatnie posty", w tym wypadku mam je rozwinięte i nie mogę ich zwinąć. Wie ktoś jak to naprawić? Cała reszta WordPressa działa poprawnie. Irytuje mnie to zwłaszcza z tego powodu, że nie mogę rozwinąć statystyk.
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

Re: Problem - "zamrożony" kokpit

Post autor: Venite »

onki , dzieje się to tylko na jednej przeglądarce czy na wielu?
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
onki
Posty: 4
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:20:05
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1366x768

Re: Problem - "zamrożony" kokpit

Post autor: onki »

Widzę, że to niezależne od przeglądarki bo w firefoxsie i operze to samo, a poza tym mam też inną stronę na WordPressie i tam wszystko wyświetla poprawnie.
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Linux 1600x900

Re: Problem - "zamrożony" kokpit

Post autor: Venite »

onki , a czy nie instalowałeś ostatnio jakiegoś pluginu, który mógłby to powodować? Cofnij się pamięcią. Jeśli tak, wystarczy na ftp w wp-content/plugins zmienić nazwę folderu wtyczki i sprawdzić, czy zadziala bezeń (zostanie automatycznie wyłączona).
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
onki
Posty: 4
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:20:05
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows

Re: Problem - "zamrożony" kokpit

Post autor: onki »

Dzięki pomogło. Dziwne, bo wtyczką która spowodowała problem była "Google Analytics Dashboard for WP". Mam ją też na innym blogu i tam działa poprawnie.
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

Re: Problem - "zamrożony" kokpit

Post autor: Venite »

onki , spróbuj pobrać wtyczkę od nowa (może źle się pobrała/wypakowała). Jeśli jest to ta sama wersja WP, a używasz np. róznych wtyczek, możliwe, że wchodzą one w konflikt.

Z tego co wiem, przy dodawaniu dwóch różnych wersji jQuery do strony potrafiły być jaja (jedna z nich po prostu przestawała działać), niektóre wtyczki też ich uzywają... Przyczyn może być wiele ;)
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
gryglewski
Posty: 2
Rejestracja: 13 lip 2015, 00:15:15
Strona na CBA.pl: cba
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1366x768

Re: Problem - "zamrożony" kokpit

Post autor: gryglewski »

Też się z tym borykam, nieraz muszę instalować od nowa cały WP, czasem panel nie wpuszcza nowych danych niezależnie od przeglądarki, co mnie doprowadza do rozpaczy, ale po rozlicznych poszukiwaniach problem pozostaje nierozwiązany, kiedyś raz jeden w joomli też tak było, ale w WP to nagminne :/
ODPOWIEDZ