poczta
- przedszkoletrzebinia
- Posty: 156
- Rejestracja: 09 paź 2011, 17:48:40
- Strona na CBA.pl: http://przedszkoletrzebinia.cba.pl/
- Płeć:
- User Agent:
- asiapaw
- Obsługa CBA
- Posty: 138
- Rejestracja: 27 lip 2008, 17:32:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- User Agent:
Re: poczta
przedszkoletrzebinia, czy problem nadal istnieje?
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
- przedszkoletrzebinia
- Posty: 156
- Rejestracja: 09 paź 2011, 17:48:40
- Strona na CBA.pl: http://przedszkoletrzebinia.cba.pl/
- Płeć:
- User Agent:
- przedszkoletrzebinia
- Posty: 156
- Rejestracja: 09 paź 2011, 17:48:40
- Strona na CBA.pl: http://przedszkoletrzebinia.cba.pl/
- Płeć:
- User Agent:
Re: poczta
Znowu to samo, wysłane maile nie dochodzą ani nie wychodzą do adresatów.
Zróbcie coś z tym!
Zróbcie coś z tym!
- smart-tree
- Obsługa CBA
- Posty: 705
- Rejestracja: 09 paź 2015, 20:20:35
- Płeć:
- User Agent:
Re: poczta
przedszkoletrzebinia
Witam.
Dostaliśmy dziś bardzo dużą ilość spamu i z tego powodu maile dochodziły z opóźnieniem. Żadne maile nie zginęły.
Pozdrawiam
Witam.
Dostaliśmy dziś bardzo dużą ilość spamu i z tego powodu maile dochodziły z opóźnieniem. Żadne maile nie zginęły.
Pozdrawiam
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
- przedszkoletrzebinia
- Posty: 156
- Rejestracja: 09 paź 2011, 17:48:40
- Strona na CBA.pl: http://przedszkoletrzebinia.cba.pl/
- Płeć:
- User Agent:
- asiapaw
- Obsługa CBA
- Posty: 138
- Rejestracja: 27 lip 2008, 17:32:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- User Agent:
poczta
przedszkoletrzebinia, faktycznie były problemy z dużą ilością spamu, ale już problem rozwiązany. Wszystkie maile zostaną dostarczone.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
- przedszkoletrzebinia
- Posty: 156
- Rejestracja: 09 paź 2011, 17:48:40
- Strona na CBA.pl: http://przedszkoletrzebinia.cba.pl/
- Płeć:
- User Agent:
poczta
Dziś też "faktycznie" problemy??
To już nie robi się śmieszne, poczta znowu nie działa
To już nie robi się śmieszne, poczta znowu nie działa
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
poczta
przedszkoletrzebinia, to niestety była powtórka z wczoraj - przepraszamy, lecz nie da się przewidzieć niektórych zachowań lub ataków. Eliminujemy takie rzeczy na bieżąco, jednak kolejka maili narasta i musi po prostu "zejść".
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
poczta
Również miałem podobny problem.
Od czasu do czasu wysyłam lub czekam na ważny e-mail i podobne awarie są problematyczne.
Post zamieszczam, żeby zasignalizować problem. Obsługuję u Was kilka kont więc awarie maili spadaja automatycznie na mnie
Od czasu do czasu wysyłam lub czekam na ważny e-mail i podobne awarie są problematyczne.
Post zamieszczam, żeby zasignalizować problem. Obsługuję u Was kilka kont więc awarie maili spadaja automatycznie na mnie
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
poczta
askora, jakie dokładnie są to skrzynki i jaki email? Aktualnie nie odnotowujemy już problemów.
Sprawa z atakami spamu przychodzącego jest o tyle ciężka, że chwilę wycięcie takiego ruchu zajmuje (nie jest to może arcytrudne, ale trzeba wyselekcjonować go tak, aby nie wyciąć niewinnych użytkowników). Nie da się też takich ataków przewidzieć. W tym czasie, niech będzie to nawet kilka-kilkanaście minut, nawarstwia się też kolejka "normalnych" maili, która musi potem zejść, zostać przeskanowana itd. Tak to niestety działa, później najzwyczajniej w świecie wszystko musi się unormować.
Sprawa z atakami spamu przychodzącego jest o tyle ciężka, że chwilę wycięcie takiego ruchu zajmuje (nie jest to może arcytrudne, ale trzeba wyselekcjonować go tak, aby nie wyciąć niewinnych użytkowników). Nie da się też takich ataków przewidzieć. W tym czasie, niech będzie to nawet kilka-kilkanaście minut, nawarstwia się też kolejka "normalnych" maili, która musi potem zejść, zostać przeskanowana itd. Tak to niestety działa, później najzwyczajniej w świecie wszystko musi się unormować.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
poczta
grzybud, czy jesteś w stanie podać na PW przykłady adresów, na które wiadomości nie dochodzą oraz jakie to są wiadomości?
Podaj też adres swojej skrzynki pocztowej na CBA oraz, najlepiej, dokładną datę i godzinę nadejścia takiej opóźnionej wiadomości.
Podaj też adres swojej skrzynki pocztowej na CBA oraz, najlepiej, dokładną datę i godzinę nadejścia takiej opóźnionej wiadomości.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl