rysowanie

Gry, zabawy, dowcipy.
Awatar użytkownika
ferbi
Posty: 696
Rejestracja: 03 maja 2006, 00:06:23
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768

rysowanie

Post autor: ferbi »

_______________________________
html, xhtml, css, php, mysql // start (c++, lin, js)
jajojek
Posty: 341
Rejestracja: 23 mar 2007, 15:24:17
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768
Kontakt:

Post autor: jajojek »

Ktos to pokazywal juz na SB. Ty tez mogles tam podeslac linka. Szkoda tylko zasmiecac forum. Ale ma chlopak/dziewczyna talent :D
Awatar użytkownika
Ghoran
Przyjaciel CBA
Posty: 827
Rejestracja: 11 sie 2005, 16:07:58
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Post autor: Ghoran »

jajojek pisze:Ty tez mogles tam podeslac linka. Szkoda tylko zasmiecac forum.
SB ma jedną wadę..."przewija się" :-)
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl

W czym jeszcze możemy pomóc?
Awatar użytkownika
Gromed
Przyjaciel CBA
Posty: 2990
Rejestracja: 18 kwie 2006, 12:18:45
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Post autor: Gromed »

ferbi podawałem tego linka w SB; i Ty na przyszłość też podawaj linki w tymże miejscu; i możesz też odwiedzać częściej forum to będziesz wiedział co się w SB dzieje;
Awatar użytkownika
ferbi
Posty: 696
Rejestracja: 03 maja 2006, 00:06:23
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Post autor: ferbi »

odwiedzam czesto tylko rzadko zagladam do SB :p
_______________________________
html, xhtml, css, php, mysql // start (c++, lin, js)
magnes
Posty: 10
Rejestracja: 21 paź 2007, 16:42:55
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1152x864

Post autor: magnes »

o lol- filmik wymiata;] ciekawe ile w rzeczywistosci to robil ;p chcialebym tak;]
wargo
Posty: 633
Rejestracja: 01 sie 2007, 20:22:52
Lokalizacja: pleszew
Płeć: Niewybrana
User Agent: Internet Explorer Windows 800x600
Kontakt:

Post autor: wargo »

fajne to jest :D
Niezły miał pomysł :D
Jest jeszcze kilka takich filmów np.
http://uk.youtube.com/user/munchtml
NULL
master
Posty: 10
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:17:50
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1152x864

Post autor: master »

No filmik Fajny też bym tak chciał :P ;]
Awatar użytkownika
monarka
Posty: 4
Rejestracja: 13 gru 2013, 18:56:44
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1366x768

Re: rysowanie

Post autor: monarka »

znam sporo osób tak umiejących :)
Zablokowany