Słuchajcie, mam takie pytanko. Jak godzicie kwestie pisania merytorycznie i pisania typowo pod SEO?
Chodzi mi o to, że muszę zredagować jakiś sensowny, wartościowy artykuł, konkretnie - tekst na bloga. Może być to coś takiego chociażby: https://minicrm.pl/blog/dlaczego-uzywac-crm/.
No i kwestia odpowiedniego nasycenia treści słowami kluczowymi, ale żeby nie przesadzić. Gdzie mają się znaleźć key words, ile ich, jak rozmieścić, jak to połączyć, żeby wyglądało profesjonalnie, a zarazem było przyjazne wyszukiwarkom?
SEOCOPY w eksperckich artykułach
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 cze 2015, 10:43:52
- Strona na CBA.pl: mirekwalczyk
- Płeć:
- User Agent:
Re: SEOCOPY w eksperckich artykułach
Wiele agencji seo stara się teraz bardziej naturalnie podejść do tematu pozycjonowania. Coraz mniej jest bezmyślnego wstawiania linków gdzie się da, nawet gdzie nie ma to najmniejszego sensu.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 08 wrz 2016, 09:29:04
- Strona na CBA.pl: http://www.gielda-paliw.com/
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
SEOCOPY w eksperckich artykułach
Jak będziesz pisał wartościowy tekst to również w SEO bedzie to widać.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 31 sie 2016, 16:52:00
- Strona na CBA.pl: http://biomasapoig.pl/
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
SEOCOPY w eksperckich artykułach
rzuć okiem czy teksty na tej stronie są dobrze zrobione http://biomasapoig.pl/drewno-opalowe/ sam robiłem, więc pewnie są jakieś małe błędy. Jeśli możesz to proszę o podesłanie jakiegoś wzorca