Schema w tinymce

Wszystko o pozycjonowaniu stron w polskich i zagranicznych wyszukiwarkach, o robotach, katalogach, meta tagach itp. etc. Czyli jak zwiększyć oglądalność swojej strony.
alex70
Posty: 2
Rejestracja: 08 lip 2015, 22:34:51
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows

Schema w tinymce

Post autor: alex70 »

dzień dobry bądź dobry wieczór,

czy ktoś z Was orientuję się może, czy istnieję możliwość edytowania znaczników schema w tinymce? Chciałbym polepszyć trochę przejrzytsość dla użytkowników korzystając ze schema, natomiast jakikolwiek kod, który dodam do edytora zostaje "wykastrowany" z istotnych informacji...Po krótkim researchu nie udało mi sie znaleźć żadnego rozwiązania na ten problem.

Korzystam z platformy concrete5.7 bodajże, no i wspomniany już tinymce jako edytor. generalnie jestem laikiem, więc grzebanie w kodzie php by dodać znaczniki mogłoby się skończyć innymi niż oczekiwane rezultaty (jeśli się w ogóle tak da). Stąd moje pytanie, czy istnieję jakaś opcja w tinymce by dodawać schema albo czy istnieję jakaś inna możliwośc edycji znaczników w concrete/stronach na bazie php? Dodatki? Upgrade do tinymce? Inny wyswig? cokolwiek.

Zainstalowałem dodatek Content Designer, ale coś się krzaczy i nie mogę nawet utworzyć, żadnego bloku, ale to już inna historia, będę jeszcze z nim kombinował.

pozdrawiam
malutkijohn
Posty: 2
Rejestracja: 10 lip 2015, 18:22:51
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1280x1024

Re: Schema w tinymce

Post autor: malutkijohn »

To w ostatnim w CodeIgniter często się krzaczy i słabo działa..Co tam u Ciebie tam nie działa ? Bo ja się w tym trochę znam no i oczywiście jakbyś mi podał co tam jest nie tak to przede wszystkim ja bym Ci pomógł ;) podaj dokładnie ten problem a będzie dobrze.
alex70
Posty: 2
Rejestracja: 08 lip 2015, 22:34:51
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1600x900

Re: Schema w tinymce

Post autor: alex70 »

okay, poprawka - concrete 5.6.3.2, ale to chyba bez większego znaczenia.