Nie wiem czy to wina skryptu, którego używam, czy też czas jest przesyłany niewłaściwie z serwera - nie znam się co prawda, ale czytałem, że czas jest właśnie pobierany z serwera - np do komentarzy zamieszczanych pod artykułami, czy wpisach w księdze gości.
W moim przypadku jest on opóźniony o kilka godzin i musze go zmieniać ręcznie w bazie danych.
Ale to miejszy problem.
Jest jeszce drugi - zainstalowałem sobie skrypt CHAT i tam już nie mam możliwości - to zresztą nierealne - aby na bieżąco korygować daty wpisów.
Co może być tego przyczyną? Albo jak to rozwiązać?
Funkcja czasu (chyba).
- musicinme
- Kontakt:
Funkcja czasu (chyba).
Ostatnio zmieniony 28 cze 2008, 04:07:31 przez musicinme, łącznie zmieniany 1 raz.
Do You Believe In God?
I Believe In You...
I Believe In You...
- musicinme
- Kontakt:
Skrypt Joovili - taki mini portal społecznościowy.
A funkcja to chyba (bo nie mam "prawie" zielonego pojęcia o PHP) date_time('datetime').
Przy dodawaniu nowego wpisu, godzina jest podawana w formacie 12 godzinnym, z opóźnieniem kilku godzin. Data jest poprawna, co prawda w języku angielskim (ale to muszę chyba już pszeszukać ustawienia).
Na wszelki wypadek wklejam urywek kodu (może łatwiej będzie się rozeznać):
A funkcja to chyba (bo nie mam "prawie" zielonego pojęcia o PHP) date_time('datetime').
Przy dodawaniu nowego wpisu, godzina jest podawana w formacie 12 godzinnym, z opóźnieniem kilku godzin. Data jest poprawna, co prawda w języku angielskim (ale to muszę chyba już pszeszukać ustawienia).
Na wszelki wypadek wklejam urywek kodu (może łatwiej będzie się rozeznać):
Kod: Zaznacz cały
## SIGN GUESTBOOK
function sign_guestbook() {
global $lang, $session_logged;
if ($session_logged == 'true') {
include("block.functions.php");
if (check_block($_GET['username'], $_COOKIE['session_username']) == 'true') {
return message_status('error', $lang['guestbook_blocked']);
} else {