[coppermine] Jak zamieścić w galerii motyw?

Konfiguracja pozostałych skryptów.
Jeshy
Posty: 2
Rejestracja: 01 wrz 2010, 17:00:25
Strona na CBA.pl: adam-lambert.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1280x800

[coppermine] Jak zamieścić w galerii motyw?

Post autor: Jeshy »

A więc odrazu uprzedzę, że jestem całkowicie zielona w tych sprawach. Poprałam motyw do galerii, ale nie mam pojęcia gdzie go zamieścić. Bardzo proszę o jak najprostrzą instrukcję :D
Jeshy
Posty: 2
Rejestracja: 01 wrz 2010, 17:00:25
Strona na CBA.pl: adam-lambert.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1280x800

Re: [coppermine] Jak zamieścić w galerii motyw?

Post autor: Jeshy »

nie jestem za dobra w angielskim...
jurasek
Posty: 12
Rejestracja: 31 sie 2010, 11:34:02
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1440x900

Re: [coppermine] Jak zamieścić w galerii motyw?

Post autor: jurasek »

przetłumacze w skrócie opis:
1. ściągasz te motywy na dysk i wypakowanie do katalogu (z jakichś tam stronek; to juz masz mowisz)
2. krok kolejny to upload skórek na swój server, autor mówi o Coppermine directory, czyli o katalogu publicznym na serverze i tam masz katalog themes i do niego wrzucasz tamten swój folderek nowy
przykładowo:
katalog publiczny/skórki/twój folderek
tak ma wyglądać po dokonaniu (oczywista nazwy będą inne przykładowo katalog publiczny może być public_html itp; skórki oznaczyłem jako themes co dosłownie rozumiemy jako różne i twój folderek to nazwa twojego folderu z motywami)
3. następnie ustawienia według tych screenów :)

tłumaczenie tych słówek co tam ma na dole wyjaśnione
Display Theme list - włączona lista z której użytkownicy forum/portalu wybieraj motywy do użytku
Display "reset" in theme selection - ta opcja dostępna jest dopiero gdy to wyżej masz wyłaczone (enabled) która spowoduje zresetowanie do domyślnych ustawień wszystkich użytkowników z kompozycji twojej (po prostu niweluje ustawienia użytkowników)