Znikające maile po otrzymaniu
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 lis 2022, 09:55:22
- Płeć:
- User Agent:
Znikające maile po otrzymaniu
Dobry wieczór,
Założyłem skrzynkę mailową, którą udało mi się skonfigurować na outlook. Problem jest z wiadomościami, które po kilkunastu minutach po ich otrzymaniu znikają ze skrzynki.
Można temu zaradzić?
Pozdrawiam
Założyłem skrzynkę mailową, którą udało mi się skonfigurować na outlook. Problem jest z wiadomościami, które po kilkunastu minutach po ich otrzymaniu znikają ze skrzynki.
Można temu zaradzić?
Pozdrawiam
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Znikające maile po otrzymaniu
Witam
możliwe że jest włączone przekierowanie na inny e-mail.
możliwe że jest włączone przekierowanie na inny e-mail.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 lis 2022, 09:55:22
- Płeć:
- User Agent:
Znikające maile po otrzymaniu
Dzień dobry,
Nie ustawiałem przekierowania maili.
Pozdrawiam
Nie ustawiałem przekierowania maili.
Pozdrawiam
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Znikające maile po otrzymaniu
witam
w takim razie może jest ustawiony filtr antyspamowy? może tam były zbyt duże załączniki które nie przechodzą? max do 25mb
w takim razie może jest ustawiony filtr antyspamowy? może tam były zbyt duże załączniki które nie przechodzą? max do 25mb
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 lis 2022, 09:55:22
- Płeć:
- User Agent:
Znikające maile po otrzymaniu
witam,
Treść maila to dosłownie 3 linie tekstu bez załączników. Myślę, że całość nie przekracza 100 Kb.
Maile są nadsyłane z różnych skrzynek i w odstępach kilkunastu minut (nieregularnie , zrobiłem próbę z 5-6 mailami).
Filtru antyspamowego nie ustawiałem.
Pozdrawiam
Treść maila to dosłownie 3 linie tekstu bez załączników. Myślę, że całość nie przekracza 100 Kb.
Maile są nadsyłane z różnych skrzynek i w odstępach kilkunastu minut (nieregularnie , zrobiłem próbę z 5-6 mailami).
Filtru antyspamowego nie ustawiałem.
Pozdrawiam
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Znikające maile po otrzymaniu
Witam
proszę do nas napisać w tej sprawie na obsluga(malpa)cba.pl i przysłać zrzuty ekranu, skąd dokąd dokładnie jest wysyłana wiadomość.
proszę do nas napisać w tej sprawie na obsluga(malpa)cba.pl i przysłać zrzuty ekranu, skąd dokąd dokładnie jest wysyłana wiadomość.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Znikające maile po otrzymaniu
Witam
jeśli korzysta Pan z klienta pocztowego, warto przełączyć na IMAP zamiast pop3, ponieważ pop3 pobiera wszystko na komputer a imap pozostawia na serwerze.
jeśli korzysta Pan z klienta pocztowego, warto przełączyć na IMAP zamiast pop3, ponieważ pop3 pobiera wszystko na komputer a imap pozostawia na serwerze.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl