1. Przed napisaniem nowego tematu przeszukaj forum czy inny użytkownik nie miał podobnego problemu.Użyj funkcji "Szukaj" która znajduje sie w górnym menu.
2. Sprawdź czy odpowiedzi na Twoje pytanie nie ma dziale FAQ, a w szczególności w temacie Zajrzyj zanim zapytasz
3. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi za pomocą funkcji "Szukaj" sprawdź w www.google.pl
4. Opisując swój problem KONIECZNIE dodaj nazwę swojego konta w cba.pl, lub też konta pocztowego/ftp jeśli jego dotyczy problem.
5. Niech nazwa nowego tematu,choć w najmniejszym stopniu, będzie mówiła o twoim problemie. Posty typu "Pomocy","Ratunku" nie są zbyt informacyjne, ani dla pomagających ani dla ewentualnych innych mających podobny problem.
6. Przed napisaniem tematu zastanów sie czy temat ten na pewno pasuje do tego działu.
Za niezastosowanie się do powyższych zasad dostaje się najpierw ostrzeżenie, a gdy to nie wystarczy to ban.
Zasady pisania nowych tematów w dziale Pomoc.
Jeżeli jakaś osoba posiada jeszcze jakiś problem z sformułowaniem pytania i opisu swojego problemu w temacie jest zobowiązana do przeczytania obszernego opisu znajdującego się pod tym adresem http://rtfm.killfile.pl/
Ps. Link był słuszną propozycję EngCentra dzięki któremu na pewno nikt po przeczytaniu zawartości poradnika nie będzie miał problemu z napisaniem swojego tematu.
Ps. Link był słuszną propozycję EngCentra dzięki któremu na pewno nikt po przeczytaniu zawartości poradnika nie będzie miał problemu z napisaniem swojego tematu.