Witam, założyłem 26.11 swoją stronę na cba.pl i odrazu na starcie postanowilem usunąć reklamy, więc kupiłem pakiet PRO, którego nie dostałem, zapłaciłem 4,90 PLN, a nic nie dostałem...
#Administracja, chyba może sprawdzić ostatnie moje transakcje
Zapłaciłem...
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 lis 2017, 02:33:46
- Płeć:
- User Agent:
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 lis 2017, 02:33:46
- Płeć:
- User Agent:
Zapłaciłem...
Moglbym odzyskac zwrot pieniedzy?
PAYPAL: SkiLLerKyt@gmail.com
PAYPAL: SkiLLerKyt@gmail.com
- asiapaw
- Obsługa CBA
- Posty: 139
- Rejestracja: 27 lip 2008, 17:32:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- User Agent:
Zapłaciłem...
Witam,
z tego co wydedukowałam to było tak- dokonał Pan płatności i zanim płatność została zaksięgowała, wszedł Pan do zakładki płatności i anulował tę transakcję- to spowodowało, że po zaksięgowaniu płatności plan pro automatycznie nie został dodany.
Poprawiłam to i już ma Pan plan pro aktywny.
Pozdrawiam serdecznie
z tego co wydedukowałam to było tak- dokonał Pan płatności i zanim płatność została zaksięgowała, wszedł Pan do zakładki płatności i anulował tę transakcję- to spowodowało, że po zaksięgowaniu płatności plan pro automatycznie nie został dodany.
Poprawiłam to i już ma Pan plan pro aktywny.
Pozdrawiam serdecznie
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl