Zapłaciłem...

Zgłaszanie problemów dotyczących hostingu CBA.PL (www, ftp, poczta, panel itp.).
skillerk_1337
Posty: 2
Rejestracja: 26 lis 2017, 02:33:46
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1920x1080

Zapłaciłem...

Post autor: skillerk_1337 »

Witam, założyłem 26.11 swoją stronę na cba.pl i odrazu na starcie postanowilem usunąć reklamy, więc kupiłem pakiet PRO, którego nie dostałem, zapłaciłem 4,90 PLN, a nic nie dostałem...
#Administracja, chyba może sprawdzić ostatnie moje transakcje
skillerk_1337
Posty: 2
Rejestracja: 26 lis 2017, 02:33:46
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1920x1080

Zapłaciłem...

Post autor: skillerk_1337 »

Moglbym odzyskac zwrot pieniedzy?
PAYPAL: SkiLLerKyt@gmail.com
Awatar użytkownika
asiapaw
Obsługa CBA
Posty: 139
Rejestracja: 27 lip 2008, 17:32:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Kobieta
User Agent: Chrome Windows 1280x960

Zapłaciłem...

Post autor: asiapaw »

Witam,

z tego co wydedukowałam to było tak- dokonał Pan płatności i zanim płatność została zaksięgowała, wszedł Pan do zakładki płatności i anulował tę transakcję- to spowodowało, że po zaksięgowaniu płatności plan pro automatycznie nie został dodany.
Poprawiłam to i już ma Pan plan pro aktywny.

Pozdrawiam serdecznie
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
ODPOWIEDZ