Skrzynka pocztowa

Zgłaszanie problemów dotyczących hostingu CBA.PL (www, ftp, poczta, panel itp.).
connfuse
Posty: 3
Rejestracja: 24 lut 2017, 16:48:11
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1366x768

Skrzynka pocztowa

Post autor: connfuse »

Hejka,

mam wrazenie, ze od okolo 2 miesiecy czesc mejli przychodzacych nie jest dostarczana. Zauwazylem to przypadkiem. Otorz regularnie zamawiam material w pewnej niemieckiej hurtowni internetowej i po kazdym zamowieniu natychmiast dostawalem mejla potwierdzajacego. Niestety juz nie. Wspomniana hurtownia rowniez dnia 26.06 dostala informacje zwrotna, ze wiadomosc E-Mail nie moze byc dostarczona.
Co moze byc przyczyna? Domena connfuse.eu

Pozdrawiam
fuma
Awatar użytkownika
endriu888
Obsługa CBA
Posty: 1872
Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1143x858
Kontakt:

Skrzynka pocztowa

Post autor: endriu888 »

witam

co było w tej zwrotce, jakie są adresy IP serwerów wysyłających,itp. ?
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
connfuse
Posty: 3
Rejestracja: 24 lut 2017, 16:48:11
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1366x768

Skrzynka pocztowa

Post autor: connfuse »

Oj. Informacji zwrotnej nie dostalem od mojego dostawcy, jedynie informacje przez telefon, ze mejle wracaja. Ostatniego mejla dostalem 20.06.2019 o godzinie 20:58. Od tego czasu skrzynka milczy. Mam wrazenie ze wiekszosc mejli nie dochodzi. Przed chwila wyslalem sam sobie wiadomosci z innego serwera (gmx.de) i rowniez nie doszla.

Kod: Zaznacz cały

Received-SPF: Pass (helo) identity=helo; client-ip=80.67.18.16; helo=smtprelay04.ispgateway.de; envelope-from=kontakt@elektromax24.de; receiver=<UNKNOWN> 
Received: from smtprelay04.ispgateway.de (smtprelay04.ispgateway.de [80.67.18.16])
	by mail.cba.pl (Postfix) with ESMTPS id 871741781060
	for <t.pajak@connfuse.eu>; Thu, 20 Jun 2019 20:58:08 +0200 (CEST)
Received: from [37.200.99.129] (helo=j298899.servers.jiffybox.net)
	by smtprelay04.ispgateway.de with esmtpsa (TLSv1.2:ECDHE-RSA-AES256-GCM-SHA384:256)
	(Exim 4.92)
	(envelope-from <kontakt@elektromax24.de>)
	id 1he2G7-0003fJ-Gz; Thu, 20 Jun 2019 20:58:07 +0200
connfuse
Posty: 3
Rejestracja: 24 lut 2017, 16:48:11
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1366x768

Skrzynka pocztowa

Post autor: connfuse »

Wyjasnilo sie juz. :) Dziekuje
Awatar użytkownika
endriu888
Obsługa CBA
Posty: 1872
Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1143x858
Kontakt:

Skrzynka pocztowa

Post autor: endriu888 »

witam

ok dobrze wiedzieć.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
ODPOWIEDZ