Witam.
Klient ma stronę i skrzynkę na hostingu AZ.pl
Chciał nową stronę. Wykonałem ją i umieściłem na mach-maszyny.cba.pl. Człowiek z obsluga(malpa)cba.pl dodał domenę (nie transfer) mach-maszyny.pl i podpiął pod *.cba.pl
Klient ma teraz problem z pocztą na panelu AZ. Widzi zawartość, ale nie otrzymuje nowych i nie może wysyłać. Jego skrzynka kontakt@mach-maszyny.pl
Obsługa AZ twierdzi, że trzeba po stronie CBA zmienić rekord MX (nie wiem czy mogę go podać, ale końcówka jest *.az.pl) Wraz ze zmienionymi DNS strona została oddelegowana do CBA. Rekordy też.
Obsługa CBA twierdzi, że nie ma dostępu do takiego rekordu MX.
W tej chwili na AZ i CBA jest domena mach-maszyny.pl, ale pokazuje poprawnie nową stronę.
Możecie coś pomóc?
problem ze skrzynką z AZ
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 09 paź 2018, 20:19:46
- Płeć:
- User Agent:
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 09 paź 2018, 20:19:46
- Płeć:
- User Agent:
problem ze skrzynką z AZ
Już działa.
Dziękuję niewidzialnej ręce
Dziękuję niewidzialnej ręce
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1873
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
problem ze skrzynką z AZ
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl