Witam. mam problem z zapisaniem danych o sobie w profilu przez co nie mogę dokonać zakupu (problem objawia się tym że nie mogę zapisać zamian a dokładnie przycisk jest "głuchy" i po kliknięciu nic się nie dzieje )
proszę o pomoc
Problem Z Zapisem (Profil)
- smart-tree
- Obsługa CBA
- Posty: 705
- Rejestracja: 09 paź 2015, 20:20:35
- Płeć:
- User Agent:
Problem Z Zapisem (Profil)
eee333, witam, czy problem jest jeszcze aktualny i czy na pewno wypełnił Pan wszystkie pola i nigdzie nie ma komunikatu błędu?
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl