Problem z podpięciem domeny

Zgłaszanie problemów dotyczących hostingu CBA.PL (www, ftp, poczta, panel itp.).
zbig1
User Agent: Firefox Linux 1366x768

Post autor: zbig1 »

Witam. Podpiąłem swoją domenę tedkaczynski.net pod wasz darmowy hosting tedkaczynski.cba.pl. Strona "www.tedkaczynski.net" działa a strona "tedkaczynski.net" nie działa. Co zrobić? :shock:
Awatar użytkownika
endriu888
Obsługa CBA
Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
User Agent: 1024x768
Kontakt:

Post autor: endriu888 »

witam

złe są dnsy:
DNS1.SMOOTHDNS.COM Name Server: DNS2.SMOOTHDNS.COM

mają być:
ns1.cba.pl oraz ns2.cba.pl
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
rammiskhan
User Agent: Chrome Windows 1366x768

Post autor: rammiskhan »

Complain
How do I lodge a formal complaint? I ordered and paid for a domain transfer on the 25th of September and it has not been done. I spoke to the chat line and they said that I have to speak to the back end team who will not be available for another 4.5. days during Australian business hours. Apparently I have to call back and initiate another call! My websites and associated email addresses are down and I am losing business. If I cannot get help during my business hours why would I use CBA.
witing Your Reply
Regards:[url] AJ Quotes[http://ajquotes.com]
Venite
Obsługa CBA
User Agent: Opera Windows 1440x900

Post autor: Venite »

Hi rammiskhan,
Could you please e-mail us at obsluga(at)cba.pl, describing the issue? We will try our best to help you. It is important that you provide the name of your domain and tell us if there were any visible errors during the process.

It would be great if you could also provide us with history of the conversation with one of our team members, who told you about the unavailable help for the next 4.5 days.

Thank you!
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
ODPOWIEDZ