Problem z pocztą

Zgłaszanie problemów dotyczących hostingu CBA.PL (www, ftp, poczta, panel itp.).
adondetevas
Posty: 7
Rejestracja: 11 cze 2015, 20:54:07
Strona na CBA.pl: www.sportsinwinter.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1366x768

Problem z pocztą

Post autor: adondetevas »

Czy ktoś może mi doradzić, jak pozbyć się niesamowitej liczby SPAM-u, który dociera mi na roundmail?
Awatar użytkownika
monikabar
Posty: 2
Rejestracja: 04 mar 2019, 16:25:59
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1366x768

Problem z pocztą

Post autor: monikabar »

Najprościej będzie zmienić pocztę. Albo złożyć nową.
Bo choćby człowiek w nic nie wierzył, zdarzają się w życiu chwile, kiedy wyznaje się tę wiarę, której świątynia stoi najbliżej.
Awatar użytkownika
smart-tree
Obsługa CBA
Posty: 705
Rejestracja: 09 paź 2015, 20:20:35
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Linux 1366x768

Problem z pocztą

Post autor: smart-tree »

adondetevas, witam,
w RoundCubie jest możliwość ustawienia filtrów - nieporządane emaile mogą od razy lądować w koszu lub w innym folderze. Więcej: https://www.pair.com/support/kb/how-to- ... roundcube/

Proponuję przejście na plan VIP/PRO. W najbardziej opłacalnej wersji jest to koszt tylko 4,16 zł miesięcznie. Plany te dają większe możliwości (brak reklam, kopię zapasową strony, którą wykonujemy codziennie, lepsze parametry konta, a strony znajdują się na oddzielnym, szybszym serwerze), nie mają ograniczeń takich, jak darmowe konta oraz posiadają wyższy priorytet obsługi.
https://www.cba.pl/pl/oferta/hosting

Pozdrawiam,
Mira,
Obsługa CBA
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
grzybud
Posty: 6
Rejestracja: 05 maja 2016, 20:27:11
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1536x864

Problem z pocztą

Post autor: grzybud »

Dzień dobry,

Mam podobny problem, ilość spamu niesamowita. Na roundcube zdaje się, że spamy są w miarę ok odfiltrowane, ale korzystając z zewnętrznego klienta poczty "thunderbird", cała poczta wpada w jeden folder.
Czy jest możliwość zablokowania folderu ze spamem, przy synchronizacji z klientem zewnętrznym? Albo może jest jakiś inny sposób, żeby sobie z tym poradzić?
Awatar użytkownika
endriu888
Obsługa CBA
Posty: 1873
Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: 1024x768
Kontakt:

Problem z pocztą

Post autor: endriu888 »

witam

można dodać taki filtr żeby zmniejszyć spam:
czyli w programie rounde cube przez stronę cba

https://zapodaj.net/images/81819dfb7539d.png
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
ODPOWIEDZ