Problem z pocztą
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 cze 2015, 20:54:07
- Strona na CBA.pl: www.sportsinwinter.pl
- Płeć:
- User Agent:
Problem z pocztą
Czy ktoś może mi doradzić, jak pozbyć się niesamowitej liczby SPAM-u, który dociera mi na roundmail?
Problem z pocztą
Najprościej będzie zmienić pocztę. Albo złożyć nową.
Bo choćby człowiek w nic nie wierzył, zdarzają się w życiu chwile, kiedy wyznaje się tę wiarę, której świątynia stoi najbliżej.
- smart-tree
- Obsługa CBA
- Posty: 705
- Rejestracja: 09 paź 2015, 20:20:35
- Płeć:
- User Agent:
Problem z pocztą
adondetevas, witam,
w RoundCubie jest możliwość ustawienia filtrów - nieporządane emaile mogą od razy lądować w koszu lub w innym folderze. Więcej: https://www.pair.com/support/kb/how-to- ... roundcube/
Proponuję przejście na plan VIP/PRO. W najbardziej opłacalnej wersji jest to koszt tylko 4,16 zł miesięcznie. Plany te dają większe możliwości (brak reklam, kopię zapasową strony, którą wykonujemy codziennie, lepsze parametry konta, a strony znajdują się na oddzielnym, szybszym serwerze), nie mają ograniczeń takich, jak darmowe konta oraz posiadają wyższy priorytet obsługi.
https://www.cba.pl/pl/oferta/hosting
Pozdrawiam,
Mira,
Obsługa CBA
w RoundCubie jest możliwość ustawienia filtrów - nieporządane emaile mogą od razy lądować w koszu lub w innym folderze. Więcej: https://www.pair.com/support/kb/how-to- ... roundcube/
Proponuję przejście na plan VIP/PRO. W najbardziej opłacalnej wersji jest to koszt tylko 4,16 zł miesięcznie. Plany te dają większe możliwości (brak reklam, kopię zapasową strony, którą wykonujemy codziennie, lepsze parametry konta, a strony znajdują się na oddzielnym, szybszym serwerze), nie mają ograniczeń takich, jak darmowe konta oraz posiadają wyższy priorytet obsługi.
https://www.cba.pl/pl/oferta/hosting
Pozdrawiam,
Mira,
Obsługa CBA
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
Problem z pocztą
Dzień dobry,
Mam podobny problem, ilość spamu niesamowita. Na roundcube zdaje się, że spamy są w miarę ok odfiltrowane, ale korzystając z zewnętrznego klienta poczty "thunderbird", cała poczta wpada w jeden folder.
Czy jest możliwość zablokowania folderu ze spamem, przy synchronizacji z klientem zewnętrznym? Albo może jest jakiś inny sposób, żeby sobie z tym poradzić?
Mam podobny problem, ilość spamu niesamowita. Na roundcube zdaje się, że spamy są w miarę ok odfiltrowane, ale korzystając z zewnętrznego klienta poczty "thunderbird", cała poczta wpada w jeden folder.
Czy jest możliwość zablokowania folderu ze spamem, przy synchronizacji z klientem zewnętrznym? Albo może jest jakiś inny sposób, żeby sobie z tym poradzić?
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1873
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Problem z pocztą
witam
można dodać taki filtr żeby zmniejszyć spam:
czyli w programie rounde cube przez stronę cba
https://zapodaj.net/images/81819dfb7539d.png
można dodać taki filtr żeby zmniejszyć spam:
czyli w programie rounde cube przez stronę cba
https://zapodaj.net/images/81819dfb7539d.png
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl