Konfiguracja poczty domenowej
- stoczwarty
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 lip 2021, 10:22:57
- Strona na CBA.pl: http://pirackie.radio.fm/
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja poczty domenowej
Ha, TTL jest 60 minut To już wiem czemu strona tak muli. Nie jest to jakaś krytyczna sprawa, ale generalnie jak rekordy wygasają to odpytanie Waszego DNSa nie jest zbyt szybkie. Potrafi mi wyskoczyć "witryna nie istnieje" i dopiero za chwilę wskakuje strona. A kolejne reloady idą już błyskawicznie No, ale na to nic nie poradzimy raczej. To tak w ramach dygresji proszę traktować.
- stoczwarty
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 lip 2021, 10:22:57
- Strona na CBA.pl: http://pirackie.radio.fm/
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja poczty domenowej
Problem nadal występuje. Nic się nie zmieniło. Zwrotka przychodzi natychmiast z mailera CBA
- stoczwarty
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 lip 2021, 10:22:57
- Strona na CBA.pl: http://pirackie.radio.fm/
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja poczty domenowej
Z domeną @seznam.cz jest ok, wszystko jednak działa. Z gmail jest jednak nadal problem (ciągle ten sam)
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja poczty domenowej
Witam
czy IP z którego wysyła Pan wiadomości nie jest na czasami na czarnej liście?
https://mxtoolbox.com/blacklists.aspx
tu się sprawdza ip
https://twojeip.wp.pl
czy IP z którego wysyła Pan wiadomości nie jest na czasami na czarnej liście?
https://mxtoolbox.com/blacklists.aspx
tu się sprawdza ip
https://twojeip.wp.pl
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
- stoczwarty
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 lip 2021, 10:22:57
- Strona na CBA.pl: http://pirackie.radio.fm/
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja poczty domenowej
Nie mam pojęcia z jakiego IP wychodzę. Wysyłam z Internetu mobilnego (sieć komórkowa) albo z pracy (to jest duży urząd więc żaden tam spam serwer)
Generalnie zgłosiłem to na support i coś tam zamieszali i maile już wychodzą, ale nadal trafiają do spamu
Generalnie zgłosiłem to na support i coś tam zamieszali i maile już wychodzą, ale nadal trafiają do spamu
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja poczty domenowej
Witam
rozumiem, zalecam komunikację przez tickety w zakładce "wsparcie".
rozumiem, zalecam komunikację przez tickety w zakładce "wsparcie".
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
- stoczwarty
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 lip 2021, 10:22:57
- Strona na CBA.pl: http://pirackie.radio.fm/
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja poczty domenowej
Tak zrobiłem i na gmail poczta już dochodzi, ale niestety na inny adres teraz sprawa się powtórzyła. Ta poczta CBA musi być generalnie w sieci uważana za jakąś "lewą"
This is the mail system at host mail.cba.pl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
outlook-com.olc.protection.outlook.com[52.101.40.30] said: 550 5.7.1
Unfortunately, messages from [95.211.144.67] weren't sent. Please contact
your Internet service provider since part of their network is on our block
list (S3150). You can also refer your provider to
http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
[CY4PEPF0000FCC1.namprd03.prod.outlook.com 2024-03-08T05:20:32.681Z
08DC39E1AD9267A7] (in reply to MAIL FROM command)
Reporting-MTA: dns; mail.cba.pl
X-Postfix-Queue-ID: B1569178079D
X-Postfix-Sender: rfc822;
Arrival-Date: Fri, 8 Mar 2024 06:20:31 +0100 (CET)
Final-Recipient: rfc822;
Original-Recipient: rfc822;
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; outlook-com.olc.protection.outlook.com
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [95.211.144.67]
weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
their network is on our block list (S3150). You can also refer your
provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
[CY4PEPF0000FCC1.namprd03.prod.outlook.com 2024-03-08T05:20:32.681Z
08DC39E1AD9267A7]
This is the mail system at host mail.cba.pl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
outlook-com.olc.protection.outlook.com[52.101.40.30] said: 550 5.7.1
Unfortunately, messages from [95.211.144.67] weren't sent. Please contact
your Internet service provider since part of their network is on our block
list (S3150). You can also refer your provider to
http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
[CY4PEPF0000FCC1.namprd03.prod.outlook.com 2024-03-08T05:20:32.681Z
08DC39E1AD9267A7] (in reply to MAIL FROM command)
Reporting-MTA: dns; mail.cba.pl
X-Postfix-Queue-ID: B1569178079D
X-Postfix-Sender: rfc822;
Arrival-Date: Fri, 8 Mar 2024 06:20:31 +0100 (CET)
Final-Recipient: rfc822;
Original-Recipient: rfc822;
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; outlook-com.olc.protection.outlook.com
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [95.211.144.67]
weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
their network is on our block list (S3150). You can also refer your
provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
[CY4PEPF0000FCC1.namprd03.prod.outlook.com 2024-03-08T05:20:32.681Z
08DC39E1AD9267A7]
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja poczty domenowej
Witam
dobrze, proszę czekać na odpowiedź przez ticket.
dobrze, proszę czekać na odpowiedź przez ticket.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
- stoczwarty
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 lip 2021, 10:22:57
- Strona na CBA.pl: http://pirackie.radio.fm/
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja poczty domenowej
Ok, czekam.
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja poczty domenowej
witam
w tym przypadku outlook zablokował chyba ip.
pod tym linkiem można zgłaszać prośbę o zdjęcie ip z czarnej listy
https://sender.office.com
w tym przypadku outlook zablokował chyba ip.
pod tym linkiem można zgłaszać prośbę o zdjęcie ip z czarnej listy
https://sender.office.com
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl