Konfiguracja klienta poczty

Zgłaszanie problemów dotyczących hostingu CBA.PL (www, ftp, poczta, panel itp.).
korpiskarmel
Posty: 3
Rejestracja: 11 cze 2016, 16:14:35
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1366x768

Konfiguracja klienta poczty

Post autor: korpiskarmel »

Witam.

Tak wiem - wszystko jest w FAQ ładnie opisane, ale jednak mam problem. Chodzi o konfigurację serwera poczty wychodzącej.

Chciałbym sobie skonfigurować pocztę IMAP dla aplikacji moblinej Gmail. Przy konfiguracji serwera poczty przychodzącej podaję dane:

- nazwę użytkownika (email) i hasło (uwierzytelnianie)
- serwer: mail.cba.pl
- standardowy port dla szyfrowania STARTTLS

I do tego momentu wszystko jest ok.

Teraz przychodzi kolej na konfigurację serwera poczty wychodzącej:

- serwer SMTP: mail.cba.pl
- port 587
- typ zabezpieczeń STARTTLS
- nazwa użytkownika (email) i hasło

I wyskakuje błąd, że login/hasło niepoprawne. Da się oczywiście odznaczyć opcję "wymagaj logowania", ale wówczas przez klienta mogę jedynie pobierać wiadomości. Nie mogę ich wysyłać.

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
endriu888
Obsługa CBA
Posty: 1870
Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768
Kontakt:

Konfiguracja klienta poczty

Post autor: endriu888 »

Witam, jak się nazywa ta aplikacja, która próbuje Pan skonfigurować i i jaki login podaje Pan dla poczty wychodzącej?
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
korpiskarmel
Posty: 3
Rejestracja: 11 cze 2016, 16:14:35
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1366x768

Konfiguracja klienta poczty

Post autor: korpiskarmel »

Aplikacja, którą chcę skonfigurować, to aplikacja moblina Gmail (Android). Niemniej, próbowałem na desktopowym Thunderbirdzie, ale problem ten sam - mogę odbierać, odczytywać maile, ale nie mogę żadnej wiadomości z tego adresu wysłać.

Dla poczty wychodzącej loginem jest wybrany przeze mnie adres email, który wprowadziłem w panelu w odpowiedniej zakładce.
Awatar użytkownika
endriu888
Obsługa CBA
Posty: 1870
Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768
Kontakt:

Konfiguracja klienta poczty

Post autor: endriu888 »

Witam, proszę podać maila, którego Pan chce skonfigurować- można go wysłać do nas tworząc ticket w sekcji wsparcie.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
korpiskarmel
Posty: 3
Rejestracja: 11 cze 2016, 16:14:35
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1366x768

Konfiguracja klienta poczty

Post autor: korpiskarmel »

Witam, wysłałem Panu adres email na priv.
camcad
Posty: 1
Rejestracja: 21 lip 2017, 12:02:35
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1366x768

Konfiguracja klienta poczty

Post autor: camcad »

korpiskarmel pisze: Witam.

Tak wiem - wszystko jest w FAQ ładnie opisane, ale jednak mam problem. Chodzi o konfigurację serwera poczty wychodzącej.

Chciałbym sobie skonfigurować pocztę IMAP dla aplikacji moblinej Gmail. Przy konfiguracji serwera poczty przychodzącej podaję dane:

- nazwę użytkownika (email) i hasło (uwierzytelnianie)
- serwer: mail.cba.pl
- standardowy port dla szyfrowania STARTTLS

I do tego momentu wszystko jest ok.

Teraz przychodzi kolej na konfigurację serwera poczty wychodzącej:

- serwer SMTP: mail.cba.pl
- port 587
- typ zabezpieczeń STARTTLS
- nazwa użytkownika (email) i hasło

I wyskakuje błąd, że login/hasło niepoprawne. Da się oczywiście odznaczyć opcję "wymagaj logowania", ale wówczas przez klienta mogę jedynie pobierać wiadomości. Nie mogę ich wysyłać.

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
dzienks dziala
Awatar użytkownika
endriu888
Obsługa CBA
Posty: 1870
Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1143x858
Kontakt:

Konfiguracja klienta poczty

Post autor: endriu888 »

witam

proszę przysłać na: obsluga(malpa)cba.pl
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
kjakowska
Posty: 2
Rejestracja: 13 kwie 2017, 11:22:37
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Android 360x640

Konfiguracja klienta poczty

Post autor: kjakowska »

Mam ten sam problem.
Awatar użytkownika
endriu888
Obsługa CBA
Posty: 1870
Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1143x858
Kontakt:

Konfiguracja klienta poczty

Post autor: endriu888 »

witam

z tym samym problem proszę pisać na: obsluga(malpa)cba.pl i pokazać na zrzutach ekranu dokładne wszystkie ustawienia.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
ODPOWIEDZ