Konfiguracja klienta poczty
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 cze 2016, 16:14:35
- Płeć:
- User Agent:
Konfiguracja klienta poczty
Witam.
Tak wiem - wszystko jest w FAQ ładnie opisane, ale jednak mam problem. Chodzi o konfigurację serwera poczty wychodzącej.
Chciałbym sobie skonfigurować pocztę IMAP dla aplikacji moblinej Gmail. Przy konfiguracji serwera poczty przychodzącej podaję dane:
- nazwę użytkownika (email) i hasło (uwierzytelnianie)
- serwer: mail.cba.pl
- standardowy port dla szyfrowania STARTTLS
I do tego momentu wszystko jest ok.
Teraz przychodzi kolej na konfigurację serwera poczty wychodzącej:
- serwer SMTP: mail.cba.pl
- port 587
- typ zabezpieczeń STARTTLS
- nazwa użytkownika (email) i hasło
I wyskakuje błąd, że login/hasło niepoprawne. Da się oczywiście odznaczyć opcję "wymagaj logowania", ale wówczas przez klienta mogę jedynie pobierać wiadomości. Nie mogę ich wysyłać.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Tak wiem - wszystko jest w FAQ ładnie opisane, ale jednak mam problem. Chodzi o konfigurację serwera poczty wychodzącej.
Chciałbym sobie skonfigurować pocztę IMAP dla aplikacji moblinej Gmail. Przy konfiguracji serwera poczty przychodzącej podaję dane:
- nazwę użytkownika (email) i hasło (uwierzytelnianie)
- serwer: mail.cba.pl
- standardowy port dla szyfrowania STARTTLS
I do tego momentu wszystko jest ok.
Teraz przychodzi kolej na konfigurację serwera poczty wychodzącej:
- serwer SMTP: mail.cba.pl
- port 587
- typ zabezpieczeń STARTTLS
- nazwa użytkownika (email) i hasło
I wyskakuje błąd, że login/hasło niepoprawne. Da się oczywiście odznaczyć opcję "wymagaj logowania", ale wówczas przez klienta mogę jedynie pobierać wiadomości. Nie mogę ich wysyłać.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1870
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja klienta poczty
Witam, jak się nazywa ta aplikacja, która próbuje Pan skonfigurować i i jaki login podaje Pan dla poczty wychodzącej?
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 cze 2016, 16:14:35
- Płeć:
- User Agent:
Konfiguracja klienta poczty
Aplikacja, którą chcę skonfigurować, to aplikacja moblina Gmail (Android). Niemniej, próbowałem na desktopowym Thunderbirdzie, ale problem ten sam - mogę odbierać, odczytywać maile, ale nie mogę żadnej wiadomości z tego adresu wysłać.
Dla poczty wychodzącej loginem jest wybrany przeze mnie adres email, który wprowadziłem w panelu w odpowiedniej zakładce.
Dla poczty wychodzącej loginem jest wybrany przeze mnie adres email, który wprowadziłem w panelu w odpowiedniej zakładce.
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1870
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja klienta poczty
Witam, proszę podać maila, którego Pan chce skonfigurować- można go wysłać do nas tworząc ticket w sekcji wsparcie.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 cze 2016, 16:14:35
- Płeć:
- User Agent:
Konfiguracja klienta poczty
Witam, wysłałem Panu adres email na priv.
Konfiguracja klienta poczty
dzienks dzialakorpiskarmel pisze: Witam.
Tak wiem - wszystko jest w FAQ ładnie opisane, ale jednak mam problem. Chodzi o konfigurację serwera poczty wychodzącej.
Chciałbym sobie skonfigurować pocztę IMAP dla aplikacji moblinej Gmail. Przy konfiguracji serwera poczty przychodzącej podaję dane:
- nazwę użytkownika (email) i hasło (uwierzytelnianie)
- serwer: mail.cba.pl
- standardowy port dla szyfrowania STARTTLS
I do tego momentu wszystko jest ok.
Teraz przychodzi kolej na konfigurację serwera poczty wychodzącej:
- serwer SMTP: mail.cba.pl
- port 587
- typ zabezpieczeń STARTTLS
- nazwa użytkownika (email) i hasło
I wyskakuje błąd, że login/hasło niepoprawne. Da się oczywiście odznaczyć opcję "wymagaj logowania", ale wówczas przez klienta mogę jedynie pobierać wiadomości. Nie mogę ich wysyłać.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1870
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja klienta poczty
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
Konfiguracja klienta poczty
Mam ten sam problem.
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1870
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Konfiguracja klienta poczty
witam
z tym samym problem proszę pisać na: obsluga(malpa)cba.pl i pokazać na zrzutach ekranu dokładne wszystkie ustawienia.
z tym samym problem proszę pisać na: obsluga(malpa)cba.pl i pokazać na zrzutach ekranu dokładne wszystkie ustawienia.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl