FTP nie działa

Zgłaszanie problemów dotyczących hostingu CBA.PL (www, ftp, poczta, panel itp.).
filemanager1
Posty: 2
Rejestracja: 16 mar 2018, 16:44:17
Reputacja: 0
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1152x864

FTP nie działa

Postautor: filemanager1 » 16 mar 2018, 16:48:38

Witam, chciałabym zgłosić że nie da się zalogować do ftp. Wpisuje login admin@xxxxx.cba.pl i pisze że nie ma takiego loginu. Proszę o naprawienie.
Awatar użytkownika
smart-tree
Obsługa CBA
Posty: 648
Rejestracja: 09 paź 2015, 20:20:35
Reputacja: 0
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Linux 1366x768

FTP nie działa

Postautor: smart-tree » 16 mar 2018, 17:11:54

filemanager1, witam, takiego loginu rzeczywiście nie ma. Poprawny login znajdzie Pan w zakładce "Konta FTP" w panelu.

Proponuję przejście na plan VIP/PRO. W najbardziej opłacalnej wersji jest to koszt tylko 4,16 zł miesięcznie. Plany te dają większe możliwości (brak reklam, kopię zapasową strony, którą wykonujemy codziennie, lepsze parametry konta, a strony znajdują się na oddzielnym, szybszym serwerze), nie mają ograniczeń takich, jak darmowe konta oraz posiadają wyższy priorytet obsługi.
https://www.cba.pl/pl/oferta/hosting

Pozdrawiam,
Mira,
Obsługa CBA
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
filemanager1
Posty: 2
Rejestracja: 16 mar 2018, 16:44:17
Reputacja: 0
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1152x864

FTP nie działa

Postautor: filemanager1 » 16 mar 2018, 17:33:35

No wpisuje ten login i nic.

Proponuję przejście na plan VIP/PRO. W najbardziej opłacalnej wersji jest to koszt tylko 4,16 zł miesięcznie.


Mam płacić za hosting który na start ma popsuty panel? :lol:
Awatar użytkownika
smart-tree
Obsługa CBA
Posty: 648
Rejestracja: 09 paź 2015, 20:20:35
Reputacja: 0
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Linux 1366x768

FTP nie działa

Postautor: smart-tree » 18 mar 2018, 09:46:13

filemanager1, panel nie jest popsuty, problem polega na tym, że wpisuje Pan niepoprawne dane. Proszę podać login, który Pan wpisuje, proszę też zresetować hasło i spróbować zalogować się ponownie na nowe hasło.

Pozdrawiam,
Mira,
Obsługa CBA
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?

Wróć do „Pomoc CBA.PL”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości