Certyfikat SSL - błąd

Zgłaszanie problemów dotyczących hostingu CBA.PL (www, ftp, poczta, panel itp.).
Sarko
Posty: 16
Rejestracja: 26 lut 2013, 08:34:38
Strona na CBA.pl: http://sarkoidoza.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1696x954

Certyfikat SSL - błąd

Post autor: Sarko »

Witam

Od kilkunastu dni mam problem z SSL, na forum phpBB3, zainstalowanym na stronie sarkoidoza.cba.pl
Podczas przeglądania forum błąd występuje rzadko, ale przy zatwierdzaniu postów, czy próbie zalogowania do PA prawie zawsze wyskakuje komunikat:
Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia
Podczas łączenia z serwerem "sarkoidoza.cba.pl:80" wystąpił błąd. SSL otrzymał rekord przekraczający największą dozwoloną długość.
Kod błędu: SSL_ERROR_RX_RECORD_TOO_LONG

Otwierana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić autentyczności otrzymanych danych.
Proszę poinformować właścicieli witryny o tym problemie.
Nie wiem po czyjej stronie leży błąd, forum wymaga aktualizacji, zrobię to w najbliższym czasie, ale nie wiem czy to naprawi problem.
Awatar użytkownika
endriu888
Obsługa CBA
Posty: 1869
Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768
Kontakt:

Certyfikat SSL - błąd

Post autor: endriu888 »

Witam

Gdzieś w ustawieniach jest http:// zamiast https:// . Może secure_cookie trzeba ustawić, w panelu forum.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
Sarko
Posty: 16
Rejestracja: 26 lut 2013, 08:34:38
Strona na CBA.pl: http://sarkoidoza.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1696x954

Certyfikat SSL - błąd

Post autor: Sarko »

Problem chyba rozwiązany.
Prawdopodobnie - i na pewno to zrobię - skrypt wymaga aktualizacji, bo ustawienia protokołu serwera miałem w trybie Auto i domyślny port 80, którego ponoć się już nie używa. Po podpowiedzi domownika, który coś tam się bardziej zna, zmieniłem na ustawienia zdefiniowane - port 80 zmieniłem na 443 i wygląda na to że już jest OK.
Awatar użytkownika
endriu888
Obsługa CBA
Posty: 1869
Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768
Kontakt:

Certyfikat SSL - błąd

Post autor: endriu888 »

Witam

ok w takim razie temat do zamknięcia
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
Zablokowany