Witam.
Ostatnio próbowałem zaktualizować joomlę do nowszej wersji, ale jedynie co mi przeszkadzało to fakt braku uprawnień do pliki LICENSE.TXT. Sprawdzałem w ustawieniach czy po prostu odznaczyłem uprawnienia czy coś, ale nie znalazłem takich informacji. Postanowiłem też przeinstalować całą joomlę ale nic to nie dało. Próbowałem ten zmienić ręcznie uprawnienia ale jedyne z czym się spotkałem to z informacją: Unable to execute site command chmod 0644 /zsanders.cba.pl/LICENSE.txt. Note that the CHMOD command is only available on Unix FTP servers, not on Windows FTP servers. Sprawdzałem czy nie można by też zmienić uprawnień do tego pliku przy pomocy innego programu ftp, ale wywalały coś w stylu nie masz uprawnień. Jak mogę nie mieć uprawnień jak powinienem je mieć? Proszę o pomoc w ten sprawie. Jestem już bardzo poirytowany tą sprawą.
Brak uprawnień FTP
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 kwie 2017, 19:05:19
- Płeć:
- User Agent:
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 lut 2018, 19:08:01
- Płeć:
- User Agent:
Brak uprawnień FTP
Jal rozwiązałeś ten problem ?
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1872
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Brak uprawnień FTP
Witam
Joomlę, jak i większość oprogramowania instalowanego w panelu oprogramowania, można uaktualnić w panelu oprogramowania. Najpierw należy zrobić kopię plików i bazy danych.
Dobrze jest przynajmniej skopiować plik configuration.php. Później:
1. w panelu oprogramowania Usuń przy zainstalowanej joomli
2. poczekać minutę
3. zainstalować w to samo miejsce najnowszą joomlę w panelu oprogramowania
4. poczekać aż się zainstaluje, czyli młynek się przestanie kręcić
5. NIE klikać w odnośnik "Przejdź do folderu instalacyjnego", tylko usunąć folder installation.
W ten sposób można uaktualniać joomlę w tej samej linii, czyli joomla1 do joomla1.5.26
joomla2 do 2.5.28 i joomlę3x. Na zapleczu należy uaktualnić bazę danych.
********************************************************************************************
Brak dostępu do zaplecza po aktualizacji do Joomla 3.8:
Jeśli jest problem z wykonaniem aktualizacji do wersji Joomla 3.8.x bądź co bądź wykonana była nawet aktualizacja, a przy próbie zalogowania się do zaplecza masz Application Internal Error 500 to jest na to rozwiązanie!
Proszę Przejść do FTP:
folder /libraries i proszę usunąć następujące katalogi wraz z zawartością.
/cms
/joomla
/src
Pobierz pakiet instalacyjny Joomla 3.8.x i skopiuj powyższe katalogi które usunąłeś z FTP.
Pozostaje teraz zalogować się do zaplecza i udać się teraz Rozszerzenia => Instalacja = > Baza danych i wykonać NAPRAW
To powinno rozwiązać problem.
Joomlę, jak i większość oprogramowania instalowanego w panelu oprogramowania, można uaktualnić w panelu oprogramowania. Najpierw należy zrobić kopię plików i bazy danych.
Dobrze jest przynajmniej skopiować plik configuration.php. Później:
1. w panelu oprogramowania Usuń przy zainstalowanej joomli
2. poczekać minutę
3. zainstalować w to samo miejsce najnowszą joomlę w panelu oprogramowania
4. poczekać aż się zainstaluje, czyli młynek się przestanie kręcić
5. NIE klikać w odnośnik "Przejdź do folderu instalacyjnego", tylko usunąć folder installation.
W ten sposób można uaktualniać joomlę w tej samej linii, czyli joomla1 do joomla1.5.26
joomla2 do 2.5.28 i joomlę3x. Na zapleczu należy uaktualnić bazę danych.
********************************************************************************************
Brak dostępu do zaplecza po aktualizacji do Joomla 3.8:
Jeśli jest problem z wykonaniem aktualizacji do wersji Joomla 3.8.x bądź co bądź wykonana była nawet aktualizacja, a przy próbie zalogowania się do zaplecza masz Application Internal Error 500 to jest na to rozwiązanie!
Proszę Przejść do FTP:
folder /libraries i proszę usunąć następujące katalogi wraz z zawartością.
/cms
/joomla
/src
Pobierz pakiet instalacyjny Joomla 3.8.x i skopiuj powyższe katalogi które usunąłeś z FTP.
Pozostaje teraz zalogować się do zaplecza i udać się teraz Rozszerzenia => Instalacja = > Baza danych i wykonać NAPRAW
To powinno rozwiązać problem.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1872
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Brak uprawnień FTP
Gdy NIE MA DOSTĘPU DO PANELU ADMINA:
można uruchomić fix bazy poprzez dodanie do adresu url:
administrator/index.php?option=com_installer&task=database.fix
można uruchomić fix bazy poprzez dodanie do adresu url:
administrator/index.php?option=com_installer&task=database.fix
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl