Witam
Mam problem z logowaniem na zaplecze. Po wgraniu Jomlii 3.9.2. zgodnie z poleceniami ze strony, mam możliwość zalogowania się na stronę ale nie na zaplecze. Dotyczy to stron antykomuna.cba.pl oraz radakielce.cba.pl . Proszę o pomoc.
brak możliwości logowania na zaplecze po wgraniu Jomli
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 lut 2019, 21:00:02
- Płeć:
- User Agent:
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 lut 2019, 21:00:02
- Płeć:
- User Agent:
brak możliwości logowania na zaplecze po wgraniu Jomli
Udało się! Dziękuję.
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1873
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
brak możliwości logowania na zaplecze po wgraniu Jomli
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 lut 2019, 18:43:39
- Płeć:
- User Agent:
brak możliwości logowania na zaplecze po wgraniu Jomli
a jednak nie do końca się udało . Po zalogowaniu na zaplecze pokazuje błąd 500. Joomla\CMS\Form\Form::getInstance() could not load file Zmieniłem plik htaccess.tex na htaccess_bak ale nic się nie zmienia. Gdzie tkwi błąd?
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1873
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
brak możliwości logowania na zaplecze po wgraniu Jomli
witam
a wpisał Pan login i hasło:
joom
joom
????
a wpisał Pan login i hasło:
joom
joom
????
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl