Pytanie od zielonego

Wszystko co nie mieści się w żadnej innej kategorii forum. Rozmowy na każdy temat.
kuliG92
Posty: 1
Rejestracja: 02 lis 2015, 17:53:12
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows

Pytanie od zielonego

Post autor: kuliG92 »

Witam forumowiczów.
Takie nieśmiałe pytanko mam do was, bowiem rozpocząłem teraz studia informatyczne, choć przyznam że w tej dziedzinie jestem trochę laikiem. Ostatnio zacząłem się interesować tematem tworzenia stron, robię kursy HTML'a i CSS. Na drugim roku studiów zacznę uczyć się programowania w C-Sharpie. Kolega, który nieco bardziej się orientuje się w temacie podpowiedział mi żeby już teraz na własną rękę uczyć się JavaScript i PHP. Teraz pojawia się pytanie, czy pojętny 23 latek ma jeszcze szanse na zostanie dobrej jakości web developerem/programistą?
psyhofaza
Posty: 2
Rejestracja: 03 lis 2015, 02:26:25
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1920x1080

Re: Pytanie od zielonego

Post autor: psyhofaza »

Jak masz chęci i czas oraz dużo cierpliwości to możesz wszystko :D A pisanie nie jest takie straszne jak je malują.
szafia
Posty: 18
Rejestracja: 15 lip 2013, 11:01:25
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1366x768

Re: Pytanie od zielonego

Post autor: szafia »

Pewnie tak, ale nie każdy ma jednak do tego dryg.
draklin
Posty: 34
Rejestracja: 01 paź 2015, 12:04:01
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1366x768

Re: Pytanie od zielonego

Post autor: draklin »

Myślę, że wiele się można samemu nauczyć.
mariel
Posty: 7
Rejestracja: 21 lis 2015, 14:13:16
Płeć: Kobieta
User Agent: Chrome Windows 1366x768

Pytanie od zielonego

Post autor: mariel »

Znam ludzi, którzy nawet w późniejszym wieku tego się nauczyli i naprawdę są w tym świetni. Nie ma reguły. Liczą się chęci.
alana
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2015, 10:14:11
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1366x768

Pytanie od zielonego

Post autor: alana »

Wiek nie ma tu znaczenia :wink:
LKoka
Posty: 5
Rejestracja: 17 mar 2015, 09:47:23