Jak zapobiec krzywdzeniu zwierząt?
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 09 paź 2023, 17:37:38
- Lokalizacja: zachodnia Polska
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Jak zapobiec krzywdzeniu zwierząt?
W związku z tematem na forum "Czy trzymanie psa na wsi na łańcuchu..." Oraz z drastyczną fotografią. Dotyczącą głodzonego pieska z matową sterczącą sierścią, na krótkim łańcuchu, który stoi w błocie. Pieski nie tylko są systemem wczesnego ostrzegania, są też rasami użytkowymi. Opiekuna uczą odpowiedzialności, obowiązkowości, bezwarunkowej empatii, są też dogoterapią. Od pełnej miski, wolą towarzystwo człowieka. Dlatego adoptujmy ich ze schronisk, z domów tymczasowych, a porzucone przygarniajmy. Możemy też być wolontariuszami, wspierać materialnie etc... Brak troski i krzywdzenie. Wróci za życia i po śmierci, w tunelu naszych uczynków, potęgując uczynioną krzywdę i cierpienie. Analogicznie do czynienia dobra, które wraca. Mój przygarnięty piesek, nauczył mnie bezwarunkowej miłości, która dla człowieka jest niezwykle trudną. Bo gdy odszedł piesek, z którym nie miał dobrego kontaktu. To z tęsknoty za nim przez 3,5 miesiąca, nie chciał spożywać posiłków. Konkluzja moja jest taka, że nie miało znaczenia, jaki był, tylko że miał być. Proszę o wasze konkluzje.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 09 paź 2023, 17:37:38
- Lokalizacja: zachodnia Polska
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Jak zapobiec krzywdzeniu zwierząt?
Totalna akceptacja zwierząt.
W związku z komentarzem, dotyczącym opiekuna jednego zwierzaka. Nieświadomego, że więcej zwierząt, to więcej bodźców, które doświadczamy w kontakcie ze zwierzętami. Takie miał opiekun owczarka, kota i szczura, czyli towarzystwo z natury nietolerancyjne. Na pytanie jaka była ich relacja. Odpowiedział, szczur owczarkowi skracał pazury. A co na to kot, odpowiedział, był obserwatorem. Czyli totalna akceptacja, nietolerancyjnych zwierząt. Proszę o wasze konkluzje.
W związku z komentarzem, dotyczącym opiekuna jednego zwierzaka. Nieświadomego, że więcej zwierząt, to więcej bodźców, które doświadczamy w kontakcie ze zwierzętami. Takie miał opiekun owczarka, kota i szczura, czyli towarzystwo z natury nietolerancyjne. Na pytanie jaka była ich relacja. Odpowiedział, szczur owczarkowi skracał pazury. A co na to kot, odpowiedział, był obserwatorem. Czyli totalna akceptacja, nietolerancyjnych zwierząt. Proszę o wasze konkluzje.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 09 paź 2023, 17:37:38
- Lokalizacja: zachodnia Polska
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Jak zapobiec krzywdzeniu zwierząt?
Rośliny z nasieniem i bez nasienia
W związku z komentarzami, dotyczących zwierząt, które odżywiają się zwierzętami oraz, że zwierzęta karmione są innymi zwierzętami. Nieświadomi, że w stworzonym systemie duchowo - informacyjnej całości Wszystkie zwierzęta za pokarm miały wszelkie rośliny z nasieniem i bez nasienia (Rdz 1,30) Natomiast prarodzice, zjedzonym owocem banana, bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29) W systemie duchowo - informacyjnym uczynili destrukcję, czyli falowe zakłócenia, w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości wszelkich rodzajów informacji (Rdz 3) W nowym systemie duchowo - informacyjnej całości, będą pokarmem dla zwierząt, wszelkie rośliny z nasieniem i bez nasienia. Według ( Iz 65,25; 11,6-9)
W związku z komentarzami, dotyczących zwierząt, które odżywiają się zwierzętami oraz, że zwierzęta karmione są innymi zwierzętami. Nieświadomi, że w stworzonym systemie duchowo - informacyjnej całości Wszystkie zwierzęta za pokarm miały wszelkie rośliny z nasieniem i bez nasienia (Rdz 1,30) Natomiast prarodzice, zjedzonym owocem banana, bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29) W systemie duchowo - informacyjnym uczynili destrukcję, czyli falowe zakłócenia, w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości wszelkich rodzajów informacji (Rdz 3) W nowym systemie duchowo - informacyjnej całości, będą pokarmem dla zwierząt, wszelkie rośliny z nasieniem i bez nasienia. Według ( Iz 65,25; 11,6-9)