viewtopic.php?f=2&t=30390&p=164049#p164049
Opłacałem plan PRO, ale za szybko drożeje i jest za dużo monitów o przedłużenie, więc przestałem opłacać.
Przed wygaśnięciem planu PRO dokupiłem (ulepszyłem) 15 kont pocztowych.
Było używanych 11/20, a po ulepszeniu pokazało 11/35.
Po wygaśnięciu planu PRO dalej tak zostało, chociaż logika podpowiada, że powinno się zmienić na 11/15.
Wczoraj przestała działać poczta i zostałem wylogowany z konta.
Po zalogowaniu poczta dalej nie działa a w PANELU plan PRO jest "Zawieszony".
I nie wiadomo jak wrócić do planu Free z zachowaniem 15 kont pocztowych, Bazy danych i konta FTP.
Próbowałem przejść do usunięcia planu PRO ale komunikat w oknie ostrzega o całkowitej likwidacji konta, czyli i tych elementów, które są w planie Free.
Jak wrócić z planu PRO do Free
Jak wrócić z planu PRO do Free
Ostatnio zmieniony 09 lip 2020, 13:53:46 przez kjuras, łącznie zmieniany 1 raz.
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1873
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Jak wrócić z planu PRO do Free
witam
plany free są wycofane, jeśli komuś wygaśnie pro lub vip całe konto się blokuje do póki nie opłaci się płatnego planu, po opłaceniu wszystko wraca do normalności, i wszystkie dodatkowe wykupione usługi.
plany free są teraz tylko na 3 miesiące dla nowych klientów, w celu przetestowania naszych usług.
może Pan skorzystać z naszej zniżki -20% kod to: 2020CBA20
plany free są wycofane, jeśli komuś wygaśnie pro lub vip całe konto się blokuje do póki nie opłaci się płatnego planu, po opłaceniu wszystko wraca do normalności, i wszystkie dodatkowe wykupione usługi.
plany free są teraz tylko na 3 miesiące dla nowych klientów, w celu przetestowania naszych usług.
może Pan skorzystać z naszej zniżki -20% kod to: 2020CBA20
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
Jak wrócić z planu PRO do Free
Dlaczego nie zostałem poinformowany o tym przy dokupywaniu kont (ulepszaniu)?, Przecież bym nie dokupywał.
Nie jestem ani milionerem, ani durniem, żeby wyrzucać pieniądze w błoto, wydawać na marne. Żyję z zasiłku z opieki.
Proszę mi w takim razie zwrócić 15 złotych za trzy ulepszenia, czyli wykupienie 15 kont pocztowych.
Pomyłka - 18 złotych.
Nie jestem ani milionerem, ani durniem, żeby wyrzucać pieniądze w błoto, wydawać na marne. Żyję z zasiłku z opieki.
Proszę mi w takim razie zwrócić 15 złotych za trzy ulepszenia, czyli wykupienie 15 kont pocztowych.
Pomyłka - 18 złotych.
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1873
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
Jak wrócić z planu PRO do Free
witam
w sprawie zwrotu pieniędzy proszę pisać na obsluga(malpa)cba.pl i dokładnie opisać za jakie konto i za jakie usługi.
Dnia 2 marca wszystkie darmowe usługi zostały zablokowane, a po jakimś czasie zostaną skasowane. Po 15 latach świadczenia darmowych usług zmusiła nas do tego sytuacja ekonomiczna - jednak zachęcamy do opłacenia swojego hostingu i zachowania swojej strony. Prowadzimy szybko rozwijający się płatny hosting.
Od stycznia prowadziliśmy akcję informacyjną na ten temat - na forum, facebooku, w notyfikacjach w panelu oraz wysłaliśmy 6 mailingów do wszystkich właścicieli stron.
w sprawie zwrotu pieniędzy proszę pisać na obsluga(malpa)cba.pl i dokładnie opisać za jakie konto i za jakie usługi.
Dnia 2 marca wszystkie darmowe usługi zostały zablokowane, a po jakimś czasie zostaną skasowane. Po 15 latach świadczenia darmowych usług zmusiła nas do tego sytuacja ekonomiczna - jednak zachęcamy do opłacenia swojego hostingu i zachowania swojej strony. Prowadzimy szybko rozwijający się płatny hosting.
Od stycznia prowadziliśmy akcję informacyjną na ten temat - na forum, facebooku, w notyfikacjach w panelu oraz wysłaliśmy 6 mailingów do wszystkich właścicieli stron.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl