Jak "odpalić" stronę??

Jak stworzyć swoją pierwszą stronę. Jeśli jeszcze nie orientujesz się w temacie robienia stron, zapraszamy tutaj.
meta-trader
Posty: 2
Rejestracja: 11 lip 2005, 11:10:45
Płeć: Niewybrana

Jak "odpalić" stronę??

Post autor: meta-trader »

Witam!
jestem początkującym w tych sprawach , więc mój problem może być dla wielu śmieszny.
Otóż , założyłem sobie konto na cba, ładnie się loguje wszystko gra , ale nie mam zielonego pojęcia jak odpalić stronę.
Tzn. założyłem sobie ftp. przerzuciłem plik index.html do katalogu twoja strona jak i również do głównego , ale nic nie działą.
NIe wiem czy dobrze robię , może trzeba założyć alias jakiś dodatkowy czy jak... kurde nie wiem , gdzie mam wrzucać strone ? na ftp czy jak??
napiszcie jak sie dot ego zabrać
jak coś to można walić na gg
pozdrawiam!!
MorTi
Posty: 1
Rejestracja: 10 lip 2005, 20:59:46
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Niewybrana
Kontakt:

Post autor: MorTi »

chcesz wejść na tą stronę ? Jeśli tak to wpisujesz po www login jaki podałeś podczas rejestracji apotem cba.pl , czyli np. www.cos.cba.pl
juice
Admin CBA
Posty: 3594
Rejestracja: 15 cze 2005, 19:25:03
Płeć: Niewybrana

Re: Jak "odpalić" stronę??

Post autor: juice »

meta-trader pisze:Witam!
jestem początkującym w tych sprawach , więc mój problem może być dla wielu śmieszny.
Otóż , założyłem sobie konto na cba, ładnie się loguje wszystko gra , ale nie mam zielonego pojęcia jak odpalić stronę.
Tzn. założyłem sobie ftp. przerzuciłem plik index.html do katalogu twoja strona jak i również do głównego , ale nic nie działą.
NIe wiem czy dobrze robię , może trzeba założyć alias jakiś dodatkowy czy jak... kurde nie wiem , gdzie mam wrzucać strone ? na ftp czy jak??
napiszcie jak sie dot ego zabrać
jak coś to można walić na gg
pozdrawiam!!