Kilka problemów, m.in. z odnośnikami

Konfiguracja PHP-Fusion i eXtreme-Fusion.
kuba-xp
Posty: 2
Rejestracja: 14 sty 2009, 17:54:38
Strona na CBA.pl: www.rusocin.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1024x768

Kilka problemów, m.in. z odnośnikami

Post autor: kuba-xp »

Witam, mam kilka problemów. Liczę na waszą pomoc.
Na początek od razu mówię, że nie jestem profesjonalistą :)

1.Mój pierwszy problem polega na tym, że na http://rusocin.cba.pl/news.php, w panelu po lewej stronie dodałem kilka linków i po kliknięciu na nie pokazuje się, że strona nie została znaleziona, np http://rusocin.cba.pl/mapa.php (zobaczcie sobie). A ja chciałbym na tym miejscu dodać tekst i grafikę. Co muszę zrobić? Skopiować jakiś kod?
2.Nie wiem co zrobić z czasem i datą forum. Data jest w porządku, ale czas spóźnia się o kilkanaście minut. Wiem, że można to zmienić w Ustawieniach daty i czasu, ale nic to nie daje.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2009, 08:02:14 przez kuba-xp, łącznie zmieniany 1 raz.
miriwol
Posty: 75
Rejestracja: 24 gru 2008, 09:23:03
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Re: Kilka problemów, m.in. z odnośnikami

Post autor: miriwol »

1. Najlepiej skorzystaj z dodatkowych stron, które są w panelu administratora w pierwszej zakładce. Ale najpierw wejdź w trzecią zakładkę i w panel ustawienia różne. Tam ustaw Korzystać z edytora TinyMCE? na tak. Teraz w dodatkowych stronach masz czy w nawigacji ma pojawiać się link do tej strony.

2. Data jest odczytywana z serwera i nic na to nie poradzisz. Jaka jest na serwerze taka jest u wszystkich. Spóźnia się tylko 8 minut.

---- EDIT ----

Jak chcesz to pisz to Ci pomogę w konfiguracji PhpFusion v7. Jeżeli z niego korzystasz?
kuba-xp
Posty: 2
Rejestracja: 14 sty 2009, 17:54:38
Strona na CBA.pl: www.rusocin.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1024x768

Re: Kilka problemów, m.in. z odnośnikami

Post autor: kuba-xp »

Po stokroć dzięki. Już wiem co mam z tym dalej zrobić. Będę próbował.