[ZAKOŃCZONE] Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015

Wszystkie informacje od administracji dla użytkowników na temat zmian, ewentualnych problemów itd.
Zablokowany
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

[ZAKOŃCZONE] Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015

Post autor: Venite »

W związku z wieloma dzisiejszymi zgłoszeniami na temat niedziałających stron informujemy, że wystąpiła awaria techniczna u naszego dostawcy usług, którą został objęty jeden z naszych serwerów.

Przebieg walki z tym problemem można śledzić bezpośrednio na tej stronie.

Z racji charakteru tej awarii ciężko jest nam przewidzieć czas jej usunięcia.

Wprowadzamy tymczasowe rozwiązanie w postaci uruchomienia Waszych stron w trybie tylko do odczytu, strony wraz z bazami wrócą do starego trybu działania zaraz po usunięciu awarii, o czym niezwłocznie Was poinformujemy. Są to backupy i niektóre mogą być przestarzale - nie martwcie się, Wasze strony są bezpieczne.

Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Aktualizacja z godziny 21:00 09.12.2015:
Informujemy, że w związku z koniecznością wymiany sprzętu po dzisiejszej awarii u naszego dostawcy, chwilowo znów mogą występować problemy z dostępem do części stron hostowanych u nas. Problemy te są związane już bezpośrednio z pracami konserwacyjnymi i powinny trwać znacznie krócej.

Oficjalna strona dostawcy, gdzie można sprawdzić na bieżąco postęp prac, znajduje się pod tym linkiem.

Aktualizacja z godziny 22:15 09.12.2015:
Według naszego dostawcy wszystko powinno już wrócić do normy, co zdaje się potwierdzać działanie naszego serwera. Wymiana sprzętu została zakończona.

Strony powinny być już wyświetlane prawidłowo.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
juice
Admin CBA
Posty: 3594
Rejestracja: 15 cze 2005, 19:25:03
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1152x648

Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015

Post autor: juice »

Strony zostały uruchomione z backupów, w niektórych przypadkach mogą to być STARE backupy, ale proszę się nie przejmować, Wasze dane są bezpieczne i jak tylko awaria zostanie usunięta przez naszego usługodawcę, strony wrócą z najnowszą bazą.
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015

Post autor: Venite »

Informujemy, że awaria została naprawiona. Strony powinny już działać prawidłowo, z najnowszego backupu.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

[AKTUALIZACJA 21:00]Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015

Post autor: Venite »

Zawiadamiamy, że w związku z koniecznością wymiany sprzętu po dzisiejszej awarii u naszego dostawcy, chwilowo znów mogą występować problemy z dostępem do części stron hostowanych u nas. Problemy te są związane już bezpośrednio z pracami konserwacyjnymi i powinny trwać znacznie krócej.

Oficjalna strona dostawcy, gdzie można sprawdzić na bieżąco postęp prac, znajduje się pod tym linkiem.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
ozdobne
Posty: 5
Rejestracja: 15 mar 2015, 17:00:53
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1366x768

[AKTUALIZACJA 21:00]Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015

Post autor: ozdobne »

Powiem szczerze, że zaczynam tracić cierpliwość. W zeszłym tygodniu przerwa i nerwy, dzisiaj zaplanowałam dłuższą pracę nad stroną - klapa. Uczniowie mieli się z mojej strony uczyć do klasówki - klapa. Zbieram się do przenosin. Było dobrze, a jest koszmarnie.
piotr260764
Posty: 1
Rejestracja: 23 paź 2015, 20:43:55
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1280x1024

[AKTUALIZACJA 21:00]Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015

Post autor: piotr260764 »

thx
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

[AKTUALIZACJA 21:00]Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015

Post autor: Venite »

Witam,
ozdobne, naprawdę bardzo nam przykro... Proszę nam wierzyć, że również dla nas nie jest to w żaden sposób komfortowa sytuacja i naprawdę zdajemy sobie sprawę z konsekwencji niedostępności tych witryn, za co najmocniej przepraszamy. Poprzedni przestój o którym Pani wspominała był spowodowany zmianą na lepsze dla użytkowników - przenosinami stron na nowy, stabilniejszy i szybszy serwer. I to też zostało już dokonane, takich przerw już nie przewidujemy. Jest to u nas rzadkość, wypadło akurat w taki czas, że zdarzyła się awaria taka, jak dzisiaj - na którą nie mamy żadnego wpływu.

Dzisiejsza sytuacja nie jest naszą winą w żadnym stopniu - awaria (i to poważna jak widać, skoro pomimo wymiany kart zdecydowano się na wymianę wcale nietaniego urządzenia) dotyczy Leaseweb, który jest jednym z największych dostawców usług tego typu w Europie i jeden z naszych serwerów niestety znalazł się w puli kilkudziesięciu odciętych przez ten problem od świata. Proszę nam wierzyć, że ślemy równie gorzkie słowa w ich kierunku, ale tych rzeczy nie przeskoczymy.

Zrekompensujemy Pani dzisiejszy dzień - obiecujemy, i naprawdę najmocniej przepraszamy, ale nie mamy, jak już wspomniałem, wpływu na tego typu rzeczy. Wymiana takiego sprzętu po ciężkiej awarii zajmuje trochę czasu i nie jesteśmy w stanie tego w żaden sposób przyspieszyć, mimo najszczerszych chęci.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

[AKTUALIZACJA 21:00]Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015

Post autor: Venite »

Aktualizacja: według Leaseweb wszystko powinno już wrócić do normy - wymiana sprzętu została zakończona.

Strony powinny już działać prawidłowo.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
ozdobne
Posty: 5
Rejestracja: 15 mar 2015, 17:00:53
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1366x768

[zakończone]Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015

Post autor: ozdobne »

Dziękuje za odpowiedź, już mi chyba trochę przeszło. Rozumiem - sprawa wyższa. Pozdrawiam
Zablokowany