[ZAKOŃCZONE] Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
[ZAKOŃCZONE] Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015
W związku z wieloma dzisiejszymi zgłoszeniami na temat niedziałających stron informujemy, że wystąpiła awaria techniczna u naszego dostawcy usług, którą został objęty jeden z naszych serwerów.
Przebieg walki z tym problemem można śledzić bezpośrednio na tej stronie.
Z racji charakteru tej awarii ciężko jest nam przewidzieć czas jej usunięcia.
Wprowadzamy tymczasowe rozwiązanie w postaci uruchomienia Waszych stron w trybie tylko do odczytu, strony wraz z bazami wrócą do starego trybu działania zaraz po usunięciu awarii, o czym niezwłocznie Was poinformujemy. Są to backupy i niektóre mogą być przestarzale - nie martwcie się, Wasze strony są bezpieczne.
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Aktualizacja z godziny 21:00 09.12.2015:
Informujemy, że w związku z koniecznością wymiany sprzętu po dzisiejszej awarii u naszego dostawcy, chwilowo znów mogą występować problemy z dostępem do części stron hostowanych u nas. Problemy te są związane już bezpośrednio z pracami konserwacyjnymi i powinny trwać znacznie krócej.
Oficjalna strona dostawcy, gdzie można sprawdzić na bieżąco postęp prac, znajduje się pod tym linkiem.
Aktualizacja z godziny 22:15 09.12.2015:
Według naszego dostawcy wszystko powinno już wrócić do normy, co zdaje się potwierdzać działanie naszego serwera. Wymiana sprzętu została zakończona.
Strony powinny być już wyświetlane prawidłowo.
Przebieg walki z tym problemem można śledzić bezpośrednio na tej stronie.
Z racji charakteru tej awarii ciężko jest nam przewidzieć czas jej usunięcia.
Wprowadzamy tymczasowe rozwiązanie w postaci uruchomienia Waszych stron w trybie tylko do odczytu, strony wraz z bazami wrócą do starego trybu działania zaraz po usunięciu awarii, o czym niezwłocznie Was poinformujemy. Są to backupy i niektóre mogą być przestarzale - nie martwcie się, Wasze strony są bezpieczne.
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Aktualizacja z godziny 21:00 09.12.2015:
Informujemy, że w związku z koniecznością wymiany sprzętu po dzisiejszej awarii u naszego dostawcy, chwilowo znów mogą występować problemy z dostępem do części stron hostowanych u nas. Problemy te są związane już bezpośrednio z pracami konserwacyjnymi i powinny trwać znacznie krócej.
Oficjalna strona dostawcy, gdzie można sprawdzić na bieżąco postęp prac, znajduje się pod tym linkiem.
Aktualizacja z godziny 22:15 09.12.2015:
Według naszego dostawcy wszystko powinno już wrócić do normy, co zdaje się potwierdzać działanie naszego serwera. Wymiana sprzętu została zakończona.
Strony powinny być już wyświetlane prawidłowo.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015
Strony zostały uruchomione z backupów, w niektórych przypadkach mogą to być STARE backupy, ale proszę się nie przejmować, Wasze dane są bezpieczne i jak tylko awaria zostanie usunięta przez naszego usługodawcę, strony wrócą z najnowszą bazą.
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015
Informujemy, że awaria została naprawiona. Strony powinny już działać prawidłowo, z najnowszego backupu.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
[AKTUALIZACJA 21:00]Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015
Zawiadamiamy, że w związku z koniecznością wymiany sprzętu po dzisiejszej awarii u naszego dostawcy, chwilowo znów mogą występować problemy z dostępem do części stron hostowanych u nas. Problemy te są związane już bezpośrednio z pracami konserwacyjnymi i powinny trwać znacznie krócej.
Oficjalna strona dostawcy, gdzie można sprawdzić na bieżąco postęp prac, znajduje się pod tym linkiem.
Oficjalna strona dostawcy, gdzie można sprawdzić na bieżąco postęp prac, znajduje się pod tym linkiem.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
[AKTUALIZACJA 21:00]Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015
Powiem szczerze, że zaczynam tracić cierpliwość. W zeszłym tygodniu przerwa i nerwy, dzisiaj zaplanowałam dłuższą pracę nad stroną - klapa. Uczniowie mieli się z mojej strony uczyć do klasówki - klapa. Zbieram się do przenosin. Było dobrze, a jest koszmarnie.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 paź 2015, 20:43:55
- Płeć:
- User Agent:
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
[AKTUALIZACJA 21:00]Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015
Witam,
ozdobne, naprawdę bardzo nam przykro... Proszę nam wierzyć, że również dla nas nie jest to w żaden sposób komfortowa sytuacja i naprawdę zdajemy sobie sprawę z konsekwencji niedostępności tych witryn, za co najmocniej przepraszamy. Poprzedni przestój o którym Pani wspominała był spowodowany zmianą na lepsze dla użytkowników - przenosinami stron na nowy, stabilniejszy i szybszy serwer. I to też zostało już dokonane, takich przerw już nie przewidujemy. Jest to u nas rzadkość, wypadło akurat w taki czas, że zdarzyła się awaria taka, jak dzisiaj - na którą nie mamy żadnego wpływu.
Dzisiejsza sytuacja nie jest naszą winą w żadnym stopniu - awaria (i to poważna jak widać, skoro pomimo wymiany kart zdecydowano się na wymianę wcale nietaniego urządzenia) dotyczy Leaseweb, który jest jednym z największych dostawców usług tego typu w Europie i jeden z naszych serwerów niestety znalazł się w puli kilkudziesięciu odciętych przez ten problem od świata. Proszę nam wierzyć, że ślemy równie gorzkie słowa w ich kierunku, ale tych rzeczy nie przeskoczymy.
Zrekompensujemy Pani dzisiejszy dzień - obiecujemy, i naprawdę najmocniej przepraszamy, ale nie mamy, jak już wspomniałem, wpływu na tego typu rzeczy. Wymiana takiego sprzętu po ciężkiej awarii zajmuje trochę czasu i nie jesteśmy w stanie tego w żaden sposób przyspieszyć, mimo najszczerszych chęci.
ozdobne, naprawdę bardzo nam przykro... Proszę nam wierzyć, że również dla nas nie jest to w żaden sposób komfortowa sytuacja i naprawdę zdajemy sobie sprawę z konsekwencji niedostępności tych witryn, za co najmocniej przepraszamy. Poprzedni przestój o którym Pani wspominała był spowodowany zmianą na lepsze dla użytkowników - przenosinami stron na nowy, stabilniejszy i szybszy serwer. I to też zostało już dokonane, takich przerw już nie przewidujemy. Jest to u nas rzadkość, wypadło akurat w taki czas, że zdarzyła się awaria taka, jak dzisiaj - na którą nie mamy żadnego wpływu.
Dzisiejsza sytuacja nie jest naszą winą w żadnym stopniu - awaria (i to poważna jak widać, skoro pomimo wymiany kart zdecydowano się na wymianę wcale nietaniego urządzenia) dotyczy Leaseweb, który jest jednym z największych dostawców usług tego typu w Europie i jeden z naszych serwerów niestety znalazł się w puli kilkudziesięciu odciętych przez ten problem od świata. Proszę nam wierzyć, że ślemy równie gorzkie słowa w ich kierunku, ale tych rzeczy nie przeskoczymy.
Zrekompensujemy Pani dzisiejszy dzień - obiecujemy, i naprawdę najmocniej przepraszamy, ale nie mamy, jak już wspomniałem, wpływu na tego typu rzeczy. Wymiana takiego sprzętu po ciężkiej awarii zajmuje trochę czasu i nie jesteśmy w stanie tego w żaden sposób przyspieszyć, mimo najszczerszych chęci.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
[AKTUALIZACJA 21:00]Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015
Aktualizacja: według Leaseweb wszystko powinno już wrócić do normy - wymiana sprzętu została zakończona.
Strony powinny już działać prawidłowo.
Strony powinny już działać prawidłowo.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
[zakończone]Awaria u naszego dostawcy usług - 09.12.2015
Dziękuje za odpowiedź, już mi chyba trochę przeszło. Rozumiem - sprawa wyższa. Pozdrawiam