www.sekcjazwm.cba.pl

Ocena stron na CBA.PL, strona musi być własna oraz ukończona. Skala od 1 do 10. Zanim zgłosisz stronę - przeczytaj regulamin działu.
paciers
Posty: 5
Rejestracja: 09 sty 2012, 15:14:33
Strona na CBA.pl: www.sekcjazwm.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1366x768

www.sekcjazwm.cba.pl

Post autor: paciers »

Witam, jestem "webmasterem", który zna jedynie HTML i CSS. Nie mam specjalnego doświadczenia i pojęcia o grafice. Chciałbym aby ktoś ocenił stronę i napisał co można by w niej poprawić i nad czym jeszcze popracować. Z góry dziękuję za komentarze, a zainteresowanych tematyką strony zapraszam w szeregi naszej Sekcji ;)

Link:
http://www.sekcjazwm.cba.pl
Awatar użytkownika
DeaDriam
Posty: 4023
Rejestracja: 04 lip 2011, 14:00:40
Lokalizacja: Möglingen
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1024x768
Kontakt:

Re: www.sekcjazwm.cba.pl

Post autor: DeaDriam »

co to ma być?Portfolio czy co to..

takie tam rozmieszczenie-wszystko jakieś chaotyczne,bez składu i ładu.
Jednym słowem
"Groch z kapustą po śląsku"
paciers pisze: Chciałbym aby ktoś ocenił stronę i napisał co można by w niej poprawić i nad czym jeszcze popracować.
Przyjrzyj ja są przedstawiane strony hm.. takie stony(nie wiem jak to nazwać co tam przedstawiasz),może...hobbystyczne w necie,bo ta struktura strony to...nie zacheca do jej przeglądania.
Przede wszystkim brak informacji dla potencjalnego odwiedzającego co to to jest "Sekcja ZWM",jej historia itp i z czym to sie je..

Bo Google mówi o
ZWM: Naszą specjalnością jest produkcja ogrodzeń przemysłowych i posesyjnych
:lol:
_____________________________________________________
Nie badz pijawka-znalazles rozwiazanie problemu..podziel sie na forum!
----------------------------------------------------------------------------
SmacznY WordpresS>> http://www.przepisyzgarnka.pl <<
paciers
Posty: 5
Rejestracja: 09 sty 2012, 15:14:33
Strona na CBA.pl: www.sekcjazwm.cba.pl
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1366x768