SSL - nie działa
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:50:59
- Strona na CBA.pl: sufler.cba.pl
- Płeć:
- User Agent:
SSL - nie działa
Zakupiłem licencję SSL, zrobiłem to co polecono w artykule
https://www.cba.pl/pl/faq/ssl-certifica ... -a-website
Strona januus.cba.pl przestała działać.
Proszę o pomoc.
https://www.cba.pl/pl/faq/ssl-certifica ... -a-website
Strona januus.cba.pl przestała działać.
Proszę o pomoc.
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
SSL - nie działa
Witam
zostanie to sprawdzone.
zostanie to sprawdzone.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
SSL - nie działa
Witam
proszę sprawdzić teraz.
proszę sprawdzić teraz.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:50:59
- Strona na CBA.pl: sufler.cba.pl
- Płeć:
- User Agent:
SSL - nie działa
Jest OK, dziękuję, choć nadal nie wiem, co zrobiłem źle.
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
SSL - nie działa
Witam
coś było źle w pliku .httacces, wymuszanie SSL w joomla zawsze proszę robić w panelu zarządzania joomlą.
coś było źle w pliku .httacces, wymuszanie SSL w joomla zawsze proszę robić w panelu zarządzania joomlą.
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
SSL - nie działa
Witam,
wczoraj zrobiłam transfer domeny, zainstalowałam WP i wszystko było okej na stronie, dopóki nie przeniosłam plików strony na serwer ze starego serwera z .htaccess
Rozumiem, że propagacja dns-ów może trwać nawet 72h, ale myślę, że to nie o to chodzi.
Na poprzednim serwerze miałam wymuszony certyfikat SSL, na waszym natomiast zamieściłam podawaną przez Was treść do pliku .httacces w celu jego wymuszenia i nie działa.
Proszę o info, czy to chodzi o propagację, czy jednak SSL.
Strona: synergia.info.pl
Edit 13:06: Wiem już, że na pewno chodzi o SSL. Ponawiam pytanie: co zrobić, aby certyfikat działał?
wczoraj zrobiłam transfer domeny, zainstalowałam WP i wszystko było okej na stronie, dopóki nie przeniosłam plików strony na serwer ze starego serwera z .htaccess
Rozumiem, że propagacja dns-ów może trwać nawet 72h, ale myślę, że to nie o to chodzi.
Na poprzednim serwerze miałam wymuszony certyfikat SSL, na waszym natomiast zamieściłam podawaną przez Was treść do pliku .httacces w celu jego wymuszenia i nie działa.
Proszę o info, czy to chodzi o propagację, czy jednak SSL.
Strona: synergia.info.pl
Edit 13:06: Wiem już, że na pewno chodzi o SSL. Ponawiam pytanie: co zrobić, aby certyfikat działał?
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
SSL - nie działa
Witam
na jakiej domenie nie działa SSL?
na jakiej domenie nie działa SSL?
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
SSL - nie działa
Nazwa domeny została podana we wpisie.
Swoją drogą, nie jestem pewna, czy działa tu u was jakiś system powiadomień, ale jak coś, to nie otrzymałam żadnego powiadomienia o odpowiedzi na mój powyższy wpis.
Napisałam dzisiaj nowy wpis, w którym podałam, że po opłaceniu hostingu strona nadal nie działa pod wskazaną domeną.
Nadal nie mam odpowiedzi i zaczyna mnie to już męczyć.
W innej sytuacji byłabym skłonna zapłacić więcej za hosting (za lepszy plan),
ale po prostu chciałam go przetestować.
Jestem zawiedziona obsługą i nie zdecyduję się na droższy.
Certyfikat SSL jest standardem, a praktyki polegające na utrudnieniu zdobycia go są nieetyczne.
Czy zostanie mi zwrócony koszt hostingu, który dzisiaj opłaciłam?
- endriu888
- Obsługa CBA
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:02:33
- Strona na CBA.pl: katalogfirm.c0.pl
- Płeć:
- User Agent:
- Kontakt:
SSL - nie działa
Witam
strona już działa.najszybciej można uzyskać pomoc pisząc na nasz e-mail obsluga(malpa)cba.pl
strona już działa.najszybciej można uzyskać pomoc pisząc na nasz e-mail obsluga(malpa)cba.pl
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl