Otwieranie strony

Wszystko o HTML, XHTML, XML, CSS.
abcchomika
Posty: 48
Rejestracja: 22 sty 2011, 09:07:02
Reputacja: 0
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1280x800

Otwieranie strony

Postautor: abcchomika » 11 mar 2011, 17:12:07

Witam. Czy da radę zrobić tak żeby strona po wejściu na nią nie otwierała się góra, tylko od razu żeby pokazał się dół, a potem było można sobie przewinąć na górę.
Urlich
Posty: 1624
Rejestracja: 05 sty 2011, 07:21:43
Reputacja: 37
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Re: Otwieranie strony

Postautor: Urlich » 11 mar 2011, 17:44:34

chciałbyś ,a co reklama na górze beee :devil: nic z tego :rotfl:
Nie potrafisz znieść krytyki?.. Prawdziwy zwycięzca nie boi się ani nagich faktów, ani krytyki.
abcchomika
Posty: 48
Rejestracja: 22 sty 2011, 09:07:02
Reputacja: 0
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1280x800

Re: Otwieranie strony

Postautor: abcchomika » 11 mar 2011, 17:54:22

nie, chodzi mi o to że chcę żeby otwierała się taka informacja na dole. No i tak było by najlepiej
Urlich
Posty: 1624
Rejestracja: 05 sty 2011, 07:21:43
Reputacja: 37
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Re: Otwieranie strony

Postautor: Urlich » 11 mar 2011, 17:57:59

a nie kumam Cie ,ja rozumiem tak:
wchodze do Ciebie na stronke i klaps widze sam dół stronki i ,przewijam na samą góre

---- EDIT ----

jaka informacja?
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 19:08:46 przez Urlich, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie potrafisz znieść krytyki?.. Prawdziwy zwycięzca nie boi się ani nagich faktów, ani krytyki.
abcchomika
Posty: 48
Rejestracja: 22 sty 2011, 09:07:02
Reputacja: 0
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1280x800

Re: Otwieranie strony

Postautor: abcchomika » 11 mar 2011, 18:20:24

A jaka informacja to już nie twój interes. Ja wyraźnie zadałem pytanie:

Czy da radę zrobić tak żeby strona po wejściu na nią nie otwierała się góra, tylko od razu żeby pokazał się dół, a potem było można sobie przewinąć na górę.
Urlich
Posty: 1624
Rejestracja: 05 sty 2011, 07:21:43
Reputacja: 37
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Re: Otwieranie strony

Postautor: Urlich » 11 mar 2011, 19:00:37

abcchomika WroteColonA jaka informacja to już nie twój interes

pomyśl co ty piszesz.... ,czy to mój interes?a czy tego nie bedzie widać na stronie
Kulture to Ty masz i podejście komunikatywne...i Ty chcesz aby Ci pomagali z Twoją arogancją?

abcchomika WroteColonnie, chodzi mi o to że chcę żeby otwierała się taka informacja na dole

A jaka informacja to już nie twój interes


Przemyśl logikę ktorą tu stworzyłeś

no to powodzenia kolego z takim podejsciem daleko nie zajdziesz...,a odpowiedż już masz...
Nie potrafisz znieść krytyki?.. Prawdziwy zwycięzca nie boi się ani nagich faktów, ani krytyki.
Awatar użytkownika
fuma
Przyjaciel CBA
Posty: 11168
Rejestracja: 01 sie 2005, 14:57:56
Reputacja: 201
Lokalizacja: z jajka niespodzianki :P
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

Re: Otwieranie strony

Postautor: fuma » 11 mar 2011, 19:30:38

Urlich, abcchomika ma poniekad racje. Zadal pytanie, sformulowane w taki sposob, ze nie powinno byc problemu z udzieleniem jemu trafnej odpowiedzi. Wiecej informacji podawac nie musi.
Urlich
Posty: 1624
Rejestracja: 05 sty 2011, 07:21:43
Reputacja: 37
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Re: Otwieranie strony

Postautor: Urlich » 11 mar 2011, 19:39:04

fuma
napisał informacje
abcchomika WroteColonchodzi mi o to że chcę żeby otwierała się taka informacja na dole. No i tak było by najlepiej

,czyli bedzie widoczna,zadałem pytanie bo być może wymagałoby to innych
specyficznych ustawień
Pisze ze mają sie pojawić czyli publiczne,a odpowiada nie interesuj sie

Logika mówi za siebie...więc...tez pomyśl
teraz niech pisze co chce,sformułowane jest jasno
Nie potrafisz znieść krytyki?.. Prawdziwy zwycięzca nie boi się ani nagich faktów, ani krytyki.
Awatar użytkownika
fuma
Przyjaciel CBA
Posty: 11168
Rejestracja: 01 sie 2005, 14:57:56
Reputacja: 201
Lokalizacja: z jajka niespodzianki :P
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

Re: Otwieranie strony

Postautor: fuma » 11 mar 2011, 19:53:53

Urlich nie bede sie wdawac w bezowocna dyskusje.
abcchomika WroteColonCzy da radę zrobić tak żeby strona po wejściu na nią nie otwierała się góra, tylko od razu żeby pokazał się dół

Wystarczajaco sprecyzowane pytanie. Odpowiedz rownie banalna: Nie, ale mozna zrobic tak, ze po zaladowaniu strony przegladarka automatycznie skoczy w wybrane miejsce na stronie, np przy uzyciu JS. Wiec Urlich nie potrzeba informacji o tym co ma sie na dole pojawic.
Urlich
Posty: 1624
Rejestracja: 05 sty 2011, 07:21:43
Reputacja: 37
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Re: Otwieranie strony

Postautor: Urlich » 11 mar 2011, 19:58:19

fuma WroteColonWystarczajaco sprecyzowane pytanie.

Ty to rozumiesz i znasz inaczej,a ja potrzebowałem dodatkowej informacji,nie mam takiej bezpośredniej wiedzy jak Ty(ponad to myślenie po całym dniu ślęczenia nad skryptami swoje robi) i dodatkowa informacja naprowadziłaby mnie na "Trop" :)

( Ok,dajmy spokój .... bo bedziesz musiał i mi i sobie dać warna za offtop :devil: )
Nie potrafisz znieść krytyki?.. Prawdziwy zwycięzca nie boi się ani nagich faktów, ani krytyki.
Awatar użytkownika
fuma
Przyjaciel CBA
Posty: 11168
Rejestracja: 01 sie 2005, 14:57:56
Reputacja: 201
Lokalizacja: z jajka niespodzianki :P
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

Re: Otwieranie strony

Postautor: fuma » 11 mar 2011, 20:03:35

CodeColon Select All Code

<body onload="location.href=location.href + '#bottom'"> 


a w wybranym miejscu strony wrzucasz:

CodeColon Select All Code

<a name="bottom"></a> 


Nie testowalem, nie sprawdzalem. Potraktuj jako wprowadzenie do tematu. Na logike powinno zadzialac
abcchomika
Posty: 48
Rejestracja: 22 sty 2011, 09:07:02
Reputacja: 0
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1280x800

Re: Otwieranie strony

Postautor: abcchomika » 11 mar 2011, 21:21:47

Dzięki Fuma że wytłumaczyłem to Urlichowi za mnie. Wszystko działa jak należy.

Wróć do „HTML, CSS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości