Brak certyfikatu SSL
Brak certyfikatu SSL
Witam, zakupiłem certyfikat SSL na rok, począwszy od sierpnia, i wtedy nie było z nim żadnych problemów. Problem pojawił się natomiast teraz, gdyż certyfikat wygasł (według strony był od 03.12.18 do 03.03.19. Przez dwa dni nadal nie został ponownie aktywowany. To pierwszy raz, kiedy zdarza się taka sytuacja.
- smart-tree
- Obsługa CBA
- Posty: 705
- Rejestracja: 09 paź 2015, 20:20:35
- Płeć:
- User Agent:
Brak certyfikatu SSL
nian, witam,
certyfikat SSL już jest aktywny, przepraszamy za niedogodności.
Pozdrawiam,
Mira,
Obsługa CBA
certyfikat SSL już jest aktywny, przepraszamy za niedogodności.
Pozdrawiam,
Mira,
Obsługa CBA
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl