Brak certyfikatu SSL

Opinie o tym forum, oraz o stronie CBA.PL. Wasze sugestie i pomysły.
nian
Posty: 3
Rejestracja: 16 lut 2016, 15:29:36
Reputacja: 0
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1920x1080

Brak certyfikatu SSL

Postautor: nian » 05 mar 2019, 01:47:27

Witam, zakupiłem certyfikat SSL na rok, począwszy od sierpnia, i wtedy nie było z nim żadnych problemów. Problem pojawił się natomiast teraz, gdyż certyfikat wygasł (według strony był od 03.12.18 do 03.03.19. Przez dwa dni nadal nie został ponownie aktywowany. To pierwszy raz, kiedy zdarza się taka sytuacja.
Awatar użytkownika
smart-tree
Obsługa CBA
Posty: 704
Rejestracja: 09 paź 2015, 20:20:35
Reputacja: 0
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Linux 1366x768

Brak certyfikatu SSL

Postautor: smart-tree » 05 mar 2019, 15:03:22

nian, witam,
certyfikat SSL już jest aktywny, przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiam,
Mira,
Obsługa CBA
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?

Wróć do „Forum i strona CBA.PL”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości