Problem - "zamrożony" kokpit
Problem - "zamrożony" kokpit
Witam, mam dziwny problem z WordPressem, a mianowicie kiedy wchodzę w kokpit nie mogę rozwinąć, ani zwinąć "bloków". Np. kiedy klikam na ta małą strzałeczkę przy "szybki szkic" powinien się on rozwinąć i pokazać moje szkice. Jednak nic się nie dzieje. Podobnie z "ostatnie posty", w tym wypadku mam je rozwinięte i nie mogę ich zwinąć. Wie ktoś jak to naprawić? Cała reszta WordPressa działa poprawnie. Irytuje mnie to zwłaszcza z tego powodu, że nie mogę rozwinąć statystyk.
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
Re: Problem - "zamrożony" kokpit
onki , dzieje się to tylko na jednej przeglądarce czy na wielu?
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
Re: Problem - "zamrożony" kokpit
Widzę, że to niezależne od przeglądarki bo w firefoxsie i operze to samo, a poza tym mam też inną stronę na WordPressie i tam wszystko wyświetla poprawnie.
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
Re: Problem - "zamrożony" kokpit
onki , a czy nie instalowałeś ostatnio jakiegoś pluginu, który mógłby to powodować? Cofnij się pamięcią. Jeśli tak, wystarczy na ftp w wp-content/plugins zmienić nazwę folderu wtyczki i sprawdzić, czy zadziala bezeń (zostanie automatycznie wyłączona).
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
Re: Problem - "zamrożony" kokpit
Dzięki pomogło. Dziwne, bo wtyczką która spowodowała problem była "Google Analytics Dashboard for WP". Mam ją też na innym blogu i tam działa poprawnie.
-
- Obsługa CBA
- Posty: 3197
- Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Płeć:
- User Agent:
Re: Problem - "zamrożony" kokpit
onki , spróbuj pobrać wtyczkę od nowa (może źle się pobrała/wypakowała). Jeśli jest to ta sama wersja WP, a używasz np. róznych wtyczek, możliwe, że wchodzą one w konflikt.
Z tego co wiem, przy dodawaniu dwóch różnych wersji jQuery do strony potrafiły być jaja (jedna z nich po prostu przestawała działać), niektóre wtyczki też ich uzywają... Przyczyn może być wiele
Z tego co wiem, przy dodawaniu dwóch różnych wersji jQuery do strony potrafiły być jaja (jedna z nich po prostu przestawała działać), niektóre wtyczki też ich uzywają... Przyczyn może być wiele
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 lip 2015, 00:15:15
- Strona na CBA.pl: cba
- Płeć:
- User Agent:
Re: Problem - "zamrożony" kokpit
Też się z tym borykam, nieraz muszę instalować od nowa cały WP, czasem panel nie wpuszcza nowych danych niezależnie od przeglądarki, co mnie doprowadza do rozpaczy, ale po rozlicznych poszukiwaniach problem pozostaje nierozwiązany, kiedyś raz jeden w joomli też tak było, ale w WP to nagminne