problemy z TPSA

Pytania dotyczące hostingu w CBA.PL oraz inne sprawy doczyczące korzystania z niego.
Nie należy tutaj zgłaszać problemów!
juice
Admin CBA
Posty: 3594
Rejestracja: 15 cze 2005, 19:25:03
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1440x900

problemy z TPSA

Post autor: juice »

nie było mnie na forum i nadal rzadko bywam, bo jak niektórzy wiedzą, zostałem odłączony przez pomyłkę przez TP S.A.

opiszę swoją sytuację, jeśliby to kogoś miało ustrzec przed tą skrajnie nieuczciwą firmą. Licząc pod początku:

na podłączenie internetu czekałem 3 miesiące, ponieważ do systemu TP S.A. wkradł się błąd i moje zgłoszenia o Neostradę były ciągle anulowane

W końcu w lutym 2007 udało się podpisać umowę i uruchomić neo. po kilku dniach zgłosiłem problem, bo mnie rozłączało co jakiś czas - czasem co kilka godzin a czasem nawet co kilkanaście sekund. Stwierdzili, że nic z tym nie mogą zrobić, bo warunki techniczne itp.

Jednak w końcu , ponad pół roku później - 3 września przyszedł technik i powiedział, że jednak im się udało coś zrobić i przepiął mnie do nowoczesnej centrali, i od teraz mnie już rozłączać nie będzie. Otóż od 3 września do dnia dzisiejszego włącznie, internetu nie ma bo się okazało, że ta nowoczesna centrala nie obsługuje neostrady ;) Niestety technik o tym nie wiedział i i tak mnie przepiął...

Najfajniejsze jest to, że oni nic w tej sprawie nie robią... dostałem pisma standardowe, że TPSA ciężko pracuje nad rozwiązaniem problemu na jedną z moich wielu reklamacji, niestety to było kłamstwo (nie chce mi się rozpisywać jak to wykryłem, ale autentycznie utknąłem w miejscu w którym na rozwiązanie problemu mają nielimitowaną liczbę czasu i zgłoszenie nie jest nikomu konkretnemu przydzielone ;) )

przez to wszystko na CBA kilka osób założyło strony podszywające się pod Bank of America i zdaje się naciągneli ludzi na kasę. A ja nie mając netu, nie skasowałem tych stron od razu i Bank of America straszy mnie poważnymi procesami.

jeśli chcecie mi pomóc, to możecie zalogować się na swoje konto w TP na www.tp.pl i tam złożyć reklamację (jest taka opcja) i w niej spytać, czemu zgłoszenie na przykład nr 32254226 administratora waszego hostingu jest olewane od ponad miesiąca. cała sprawa jest też opisana np. w zgłoszeniu nr 32254525

jak nie macie konta online w tp to też możecie to wysłać korzystając z tego formularza https://www.tp.pl/prt/pl/mam_pytanie/te ... zapytanie/ , tylko powołajcie się na te nry zgłoszeń ( 32254226 i 32254525 ), to powinni wiedzieć o co chodzi. dane wpiszcie swoje albo jakie chcecie ;)

P.S. wysyłałem sprawę do UKE i też ich straszą, ale TPSA ma to zasadniczo gdzieś.
Awatar użytkownika
Jendru :)
Posty: 831
Rejestracja: 28 mar 2007, 19:57:57
Strona na CBA.pl: piekar.com.pl
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1280x1024
Kontakt:

Post autor: Jendru :) »

ah juice mam to samo... u mnie rozwiązują od 3 lat problem nagłych rozłączeń po np. 2 godzinach użytkowania. Jedyne co można o nich powiedzieć to fuszerka na ogromną skalę klientów.
Wysłałem im od siebie upomnienie w twojej sprawie ;)
jarlaxle230
Posty: 16
Rejestracja: 24 wrz 2007, 07:45:57
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1280x1024

Post autor: jarlaxle230 »

A może tak zmienić dostawce neta ? jeden problem mniej (:
Awatar użytkownika
kidawka
Posty: 769
Rejestracja: 26 sty 2006, 13:13:24
Lokalizacja: Święte miasto
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1280x960

Post autor: kidawka »

juice juz gdzies pisal ze, w jego miejscu zamieszkania niema interesujacej oferty
masakra
Posty: 7
Rejestracja: 07 paź 2007, 21:12:03
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Post autor: masakra »

Ja wam powiem ze do nich trzeba isc osobiscie. Moj ojeciec poszedl im taka jazde zrobic jak mu cos tam zroblili z ta neo ze nastepnego dnia technik przyjechal i naprawil. ale to pewnie tylko przypadek. wyslalem zapytanie Adminie
juice
Admin CBA
Posty: 3594
Rejestracja: 15 cze 2005, 19:25:03
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1440x900

Post autor: juice »

nie ma żadnej. astercity jest w budynku, ale internetu jeszcze nie podłącza akurat tutaj :) UPC nie ma :) innych kablówek nie ma. radiowego nie ma, bo dookoła wysokie budynki zasłaniają, a nawet gdyby to proponowali jakieś bardzo wolne łącza i uprzedzali że mogą być spore straty.

netia/multimo/tele2/dialog itp. wszystkie te firmy korzystając z łącz/central TP, a one w moim przypadku są porozpinane, z powodu ciężkiego kretynizmu i debilizmu pracowników tej nieudolnej firmy. pozostaje tylko słać protesty do UKE, ale UKE też rozkłada ręce
masakra
Posty: 7
Rejestracja: 07 paź 2007, 21:12:03
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Post autor: masakra »

juice boją się i tyle, spalic TP :lol:
Awatar użytkownika
Elmyra
Posty: 109
Rejestracja: 15 lut 2007, 17:06:45
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1152x864
Kontakt:

Post autor: Elmyra »

Siet!!! Ja nie chce przez durną TPSA stracić najlepszego jak do tej pory hosta :(
A coś takiego jak Rzecznik Praw Konsumenta? Może i tam warto to zgłosić? :) Ja w każdym bądź razie reklamację wysyłam i teraz pozostaje czekać na wynik wspólnej pomocy CBAowskiej społeczności :D hehe
Ostatnio zmieniony 07 paź 2007, 22:24:28 przez Elmyra, łącznie zmieniany 2 razy.
God you don't want to answer me, but if you do, you'd better agree
God you've got the strangest sense of humor, you're too funny to be so heavenly...
masakra
Posty: 7
Rejestracja: 07 paź 2007, 21:12:03
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1024x768

Post autor: masakra »

Elmyra racja, jak dotąd to tez mój najlepszy hosting. KILL TPSA
juice
Admin CBA
Posty: 3594
Rejestracja: 15 cze 2005, 19:25:03
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1440x900

Post autor: juice »

UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej) się tym zajmuje, ale to musi potrwać. chciałem tylko przypomnieć że netu nie mam w ogóle, bo rozłączanie to nie jest żaden problem i nawet bym o tym nie wspominał, ale możliwe że w pierwszym poście nie wyraziłem się jasno: net odłączyli mi kompletnie, brak synchronizacji modemu :) wtknęli dosłownie jeden kabelek nie tam gdzie trzeba i od półtora miesiąca nie chcą tego kabelka wetknąć z powrotem :)
Awatar użytkownika
Elmyra
Posty: 109
Rejestracja: 15 lut 2007, 17:06:45
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1152x864
Kontakt:

Post autor: Elmyra »

Bo tam chyba pracują głupki i nieroby! ¯eby do nich sie dodzwonić to trzeba wziąc sobie jeden dzień urlopu... :roll:
God you don't want to answer me, but if you do, you'd better agree
God you've got the strangest sense of humor, you're too funny to be so heavenly...
vikal
Płeć: Niewybrana
User Agent: Opera Windows 1024x768

Post autor: vikal »

Szanowny Panie,

W nawiązaniu do Pana maila informuję, że w danej sytuacji Abonent powinien skontaktować się z bezpłatnym numerem błękitnej linii 9393, gdzie doradca udzieli wszelkich informacji. Ze względu na ochronę danych osobowych, doradcy obsługujący portal tp, nie podają szczegółowych informacji z konta Abonenta i nie dokonują na nim modyfikacji.

Zachęcam do ponownego skorzystania z portalu tp.

……………………………….

laptop Dell z neostradą tp

neostrada tp i laptop Dell

………………………………..

pozdrawiam

Jacek Szczechla
doradca tp
serwis internetowy tp
Telekomunikacja Polska www.tp.pl
:roll: Oczywiscie napisalem, ze prob kontaktu z tpsa bylo duzo duzo duzo...
Awatar użytkownika
Jano
Posty: 522
Rejestracja: 29 sty 2006, 18:58:41
Strona na CBA.pl: jano.cba.pl
Lokalizacja: Kamień Pomorski/Armadale
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1280x1024
Kontakt:

Post autor: Jano »

A UOKiK (Urząd Ochrony Konsumenta i Konkurencji) i 9330 infolinia dla firm (nie wiem czy masz neo na firme:/)?

Zgloszenie przeslalem.
Obrazek
juice
Admin CBA
Posty: 3594
Rejestracja: 15 cze 2005, 19:25:03
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1440x900

Post autor: juice »

jednym słowem akcję wysyłania można przerwać, bo najwyraźniej wysyłają standardowe odpowiedzi... szkoda waszego czasu po prostu.

neo mam na osobę fizyczną i z UOKiK wysyłają mnie do UKE. a UKE już się tym zajmuje.
Awatar użytkownika
Ghoran
Przyjaciel CBA
Posty: 827
Rejestracja: 11 sie 2005, 16:07:58
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Firefox Windows 1280x1024

Post autor: Ghoran »

Po prostu spełniają swoje obietnice reklamowe...
Neostrada - bezpieczny internet.
Masz tak bezpieczny komputer, że bardziej się nie da :-)
I wszystko dzięki TP S.A.!!!
;-)

A poważniej - UKE też Ci raczej średnio pomoże. Musisz po prostu dorwać kogoś kto ma pojęcie i Cię przepnie tam gdzie powinien...
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
Zablokowany