Strona nie działa.

Zgłaszanie problemów dotyczących hostingu CBA.PL (www, ftp, poczta, panel itp.).
miastogier
Posty: 1
Rejestracja: 26 paź 2014, 16:28:06
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Android 540x960

Strona nie działa.

Post autor: miastogier »

Witam dzisiaj zakupiłem stronę w serwisie CBA.

Kupiłem stronę z końcówka .pl po stworzeniu konta ftp oraz bazy danych stworzyłem mały index żeby zobaczyć czy to działa ale po wpisaniu adresu mojej strony jest pokazane ze strona nie istnieje.


Jeżeli popełniłem jakiś błąd to przepraszam ale jestem początkującym.
Awatar użytkownika
asiapaw
Obsługa CBA
Posty: 139
Rejestracja: 27 lip 2008, 17:32:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Kobieta
User Agent: Chrome Windows 1920x1080

Strona nie działa.

Post autor: asiapaw »

miastogier, podaj nazwę strony- sprawdzimy w czym problem.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
gamingtown
Posty: 1
Rejestracja: 13 lis 2014, 17:16:38
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Android 540x960

Strona nie działa.

Post autor: gamingtown »

abc-czyscik.pl
Venite
Obsługa CBA
Posty: 3197
Rejestracja: 18 lut 2011, 08:01:57
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Płeć: Mężczyzna
User Agent: Opera Windows 1440x900

Strona nie działa.

Post autor: Venite »

gamingtown, , strona już działa. Jeśli nie było ingerencji, prawdopodobnie musiała dobiec końca propagacja rekordów DNS, która może trwać nawet do 48h. Internet musi się "dowiedzieć", że dany adres IP ma przypisany daną domenę, co trwa.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
ja2016
Posty: 1
Rejestracja: 30 lis 2015, 01:23:03
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1024x768

Strona nie działa.

Post autor: ja2016 »

Nie można zalogować się na serwer FTPlocalhost użytkownik admin@adamkowalski.y0.pl.

czy jesteś pewien że nazwa użytkownika i hasło są poprawne? Skontaktuj się z dostawcą internetu bądź administratorem

1 raz mam kontakt z takimi stronami, amatorko zaczyna mnie to wkrecac lecz ciagle mam tak błachy problem, moze ktos mi powiedziec co zle robie??
Awatar użytkownika
smart-tree
Obsługa CBA
Posty: 705
Rejestracja: 09 paź 2015, 20:20:35
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Linux 1366x768

Strona nie działa.

Post autor: smart-tree »

ja2016, napisałam PW.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
kragczarownic
Posty: 3
Rejestracja: 01 gru 2015, 12:36:12
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1366x768

Strona nie działa.

Post autor: kragczarownic »

witam serdecznie,

na stronie mojego bloga ciągle wyskakuje mi komunikat że dodawanei obrazów graficznych jest niemożliwe, poniewaz plik nie został poprawnie poprawnie zapisany na dysku. O co chodziiiiii?
rkd77
Admin CBA
Posty: 4170
Rejestracja: 24 maja 2009, 16:45:21
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Linux 1024x768

Strona nie działa.

Post autor: rkd77 »

kragczarownic, konto przekracza limit zajętości miejsca.
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
kragczarownic
Posty: 3
Rejestracja: 01 gru 2015, 12:36:12
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Windows 1366x768

Strona nie działa.

Post autor: kragczarownic »

Co to znaczy, że limit jest przekroczony, co teraz mam zrobić, coś dokupić? gdzie?
Awatar użytkownika
smart-tree
Obsługa CBA
Posty: 705
Rejestracja: 09 paź 2015, 20:20:35
Płeć: Niewybrana
User Agent: Chrome Linux 1366x768

Strona nie działa.

Post autor: smart-tree »

kragczarownic, witam.
Żeby zwiększyć limit, trzeba wykupić plan Pro lub VIP. Ceny i szczegóły można sprawdzić tutaj: http://www.cba.pl/pl/offer .
Żeby wykupić plan Pro lub VIP:
1) W panelu użytkownika (http://www.cba.pl/panel/pl) proszę wcisnąć Ulepsz (http://www.awesomescreenshot.com/image/ ... eceddd3963)
albo przejść bezpośrednio do zakładki Płatności;

2) Wybrać plan Pro lub VIP i wskazać okres hostowania (http://www.awesomescreenshot.com/image/ ... 3b49fd04a8);

3) Niżej na tej samej stronie kliknąć Zamów (http://www.awesomescreenshot.com/image/ ... dedd2b5dfc);

Otworzy się strona przelewy24.pl, na której można dokonać przelewu.

Można też zapłacić przez sms i Paypal.

Pozdrawiam
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
ODPOWIEDZ